[Groep D] Verenigde Staten, Paraguay, Australië, Turkije

StannekeS

Crew Member
Crowdfunder FE
DatumTijd (CET)ThuisploegUitploeg
13 juni 202603:00Verenigde StatenParaguay
14 juni 202606:00AustraliëTurkije
19 juni 202621:00Verenigde StatenAustralië
20 juni 202603:00TurkijeParaguay
25 juni 202620:00TurkijeVerenigde Staten
25 juni 202620:00ParaguayAustralië

Wel een mogelijk belangrijk precedent deze nacht, ze hebben bij een schwalbe van een speler van Paraguay via de VAR de gele kaart voor de Amerikaan overturned en de speler van Paraguay geel gegeven op basis van "misdaden identity". Dit zet eigenlijk de deur open om fases met een gele kaart door de VAR te laten bekijken.

Alé, toch 1 onverwachte winnaar die ik juist had voorspeld. Enkel jammer voor mijn prono dat Turkije niet nog één goaltje kon maken.

Classic Turkije weer.

Nu goed vooral in deze groep kan iedereen van iedereen winnen, dus nog niets verloren. Zal me niks verbazen als ze hierna gewoon winnen van Paraguay en de VS.

Turkije zijn toch zo een underperformers wanneer het ergens om draait.

Goed, nu maken ze wel kans om derde te worden. En dat is toch ook een team waar je niet tegen wilt uitkomen (het goede nieuws, dat kan niet bij ons gebeuren, wij hebben geen 3D als potentiële match-up).

Turkije zijn toch zo een underperformers wanneer het ergens om draait.

Goed, nu maken ze wel kans om derde te worden. En dat is toch ook een team waar je niet tegen wilt uitkomen (het goede nieuws, dat kan niet bij ons gebeuren, wij hebben geen 3D als potentiële match-up).
Alsof wij schrik moeten hebben van Turkije als we er tegen uitkomen...

Als we doorstoten naar de achtste finale dan moeten we sowieso tegen de winnaar van die groep, vandaar dat we toch echt wel een mooie kans hebben om die te bereiken.

Terug
Bovenaan