Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom teleurstellend Duitsland. Curacao was zo zwak dat ze alsnog 7 doelpunten konden scoren, maar tegen Ivoorkust lukt het niet. Zelfde problemen als ik reeds in de eerste match heb aangehaald, offensief onmondig. Proberen de bal weer in goal te wandelen en Havertz is gewoon niet het type spits dat ze nodig hebben. Zet verdomme Undav erop.
Na een matige partij in feite. Ze mogen blij zijn dat Undav er is.voetbal duurt 90 min. En opt eind winnen de duitsers !
Laat Undav maar een keer starten zou ik zeggen.
Deze keer gelukkig wél met een coole ploeg.voetbal duurt 90 min. En opt eind winnen de duitsers !
Mijn favoriet is toch Engeland, zeker na die match tegen croatiëDeze keer gelukkig wél met een coole ploeg.
Zie die echt wel ver geraken met deze groep en trainer.

Ditto, ze kunnen het deze keer afmaken. Tegenstander zal niet de kans krijgen om de trukendoos open te doen, op elke positie grof talent.Mijn favoriet is toch Engeland, zeker na die match tegen croatië
Ecuador vooral een teleurstelling dit WK. Missen vooral een scorende spits. Room die dan ook nog eens de match van zijn leven speelt. De meeste reddingen ooit op een WK in 90 minuten. Geeft toch vooral aan dat alles goed viel voor Curaçao.Gedeeltes van Curaçao wedstrijd nabekeken. Wat een match met de sluwe vos Dick Advocaat!
Geeft nog eens aan dat de Duitsers echt wel top zijn, want Ecuador is echt een hele solide ploeg.
Niks gaat boven de tattoo van RicharlisonVoor zij die net als mij ook iets hadden van “lol, wat” over die tattoo van Sané, bij deze:
![]()
Aan de kwaliteit van het gezicht te zien precies wel gezet voor ‘m veel geld had.![]()