Général Zantas
Well-known member
Benieuwd of we voor een tweede keer dezelfde hoerechance als tegen Canada mogen ervaren. Als Hazard, Witsel en Tielemans weer starten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk.. Maar de uitleg is toch bizar: om de snelheid van Marokko op te vangen.. Alsof Canada geen snelheid had vooraanVolgens Het Nieuwsblad gaat Martinez met 4 achterin spelen. Centraal duo is dan Alderweireld en Vertonghen. Zou tegemoetkoming zijn aan De Bruyne zijn klachten.

Is dat dan niet hetzelfde? Ik denk niet dat er iemand zijn 4 verdedigers vanachter laat staan in balbezit.Met 4 in balverlies blijkbaar.
Zag de tekst live aangepast worden van 4 verdedigers naar 4 in balverlies op De Standaard.
Ik heb liever iemand die de sfeer niet verziekt dan iemand die dat wel doet. En ik verkies ook spelers die verstandig met de media kunnen omgaan boven spelers die constant stommiteiten aan de pers gaan vertellen (iets waar KDB, Courtois en Lukaku bijzonder goed in zijn). Zet dan nog eens een kermisattractie zoals Martinez op de bank, en dan heb je met de Rode Duivels inderdaad een ploeg waarvoor ik het moeilijk vind om te supporteren. Dat is mijn eerlijke mening. Jan Vertonghen en Thorgan Hazard zijn bijvoorbeeld twee spelers die ik dan wel echt respecteer qua persoonlijkheid en ingesteldheid, maar echt "fan" ben ik nu ook niet.Wel ironisch dat ge dan wel liever Hazard hebt. Maar was oprecht benieuwd naar een speler waar ge wel fan van waart, maar blijkbaar is er geen enkele in België te vinden.
De opstelling gaat EXACT dezelfde zijn als tegen Canada. We moeten ons geen illusies maken.. hopelijk staan de flanken een beetje lager bij de opbouw..
Eigenlijk wel zot dat als ik kijk naar alle ploegen, België de zwakste spelende van iedereen was
Heb originele tekst dus maar even zien staan maar het was geschreven alsof hij zou starten met een extra pure verdediger (4-3-3)Is dat dan niet hetzelfde? Ik denk niet dat er iemand zijn 4 verdedigers vanachter laat staan in balbezit.
Dit zou al heel wat oplossen als ze het goed kunnen uitvoeren want meestal is er één van onze cbs in essentie niks aan het doen.Met 4 in balverlies blijkbaar.
Zag de tekst live aangepast worden van 4 verdedigers naar 4 in balverlies op De Standaard.

Onze flanken hadden veel lager moeten staan bij de opbouw. Tegen Canada was de opstelling als we achteraan de bal hadden 3-2-5 (waarvan die 2 in het middenveld heel gemakkelijk gedekt stonden en dus alleen de lange bal mogelijk was) terwijl het 3-4-3 of zelf 3-5-2 zou moeten zijn. Er waren geen aanspeelkpunten. Ik hoop toch dat dit besproken geweest is..Ik vond België tot nu toe wel de enige ploeg die echt onverdiend gewonnen heeft. Bij de andere wedstrijden zag je toch meestal de beste ploeg winnen. Onderliggen en toch winnen, dat is ook een kwaliteit
Eerlijk gezegd: misschien dat de basis elf wel hetzelfde gaan zijn, maar dan moet je toch tactisch echt iets veranderen. Ik zeg maar iets: Dendoncker in balbezit laten opschuiven naar het middenveld, of eerder een 5-3-2 i.p.v. een 3-4-3 spelen door bv. KDB rechts op het middenveld te laten spelen (dan heb je daar Tielemans-Witsel-KDB), of...
Eigenlijk zou ik sowieso tactisch iets veranderen, i.p.v. gewoon een andere speler in datzelfde systeem te droppen.
De opstelling: Courtois - Vertonghen, Alderweireld, Castagne - Thorgan Hazard, Witsel, Onana, Meunier - Eden Hazard, De Bruyne, Batshuayi