Général Zantas Well-known member 23 november 2022 #321 Zelfs als ze de penalty scoorden, was het geen ramp. Van de 3 ploegen die via een penalty op voorsprong kwamen dit WK, zijn er 2 verloren achteraf.
Zelfs als ze de penalty scoorden, was het geen ramp. Van de 3 ploegen die via een penalty op voorsprong kwamen dit WK, zijn er 2 verloren achteraf.
Silence Well-known member 23 november 2022 #322 Carasco moet en druk zetten op man in balbezit en de overlappende speler opvangen Hazard staat intussen te kijken hoelaat het is Hoe is dat Offside?!?
Carasco moet en druk zetten op man in balbezit en de overlappende speler opvangen Hazard staat intussen te kijken hoelaat het is Hoe is dat Offside?!?
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #323 Wtf Hazard naar Buchanan en dan buitenspel fluiten. Het gaat weer zo’n avond worden.
K KingCunta Well-known member 23 november 2022 #326 Lol was geen offside en dikke penalty, flut.ploeg.
Mask Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #327 Ik dacht efkes dat Kompany de scheids was
Général Zantas Well-known member 23 november 2022 #330 Canada 7 attempts on goal na godverdomme 14 minuten.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #331 Mannekes, blijft dan gewoon binnen als ge toch weer geen goesting hebt.
D dadash Well-known member 23 november 2022 #332 haha Lukaku Général Zantas zei: Canada 7 attempts on goal na godverdomme 14 minuten. Klik om te vergroten... 8 na 15 minuten het is een ramp
haha Lukaku Général Zantas zei: Canada 7 attempts on goal na godverdomme 14 minuten. Klik om te vergroten... 8 na 15 minuten het is een ramp
Silence Well-known member 23 november 2022 #333 Mannekes wat een ruimte op dat middenveld. We spelen ook met 10 door Hazard.
makila Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #335 Zolang Canada niet scoort, is er hoop Op een gelijkspel
Mask Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #336 Wat een contrast met de vorige toernooien waar ik nu stijf van de zenuwen stond en geloofde in een finale
Wat een contrast met de vorige toernooien waar ik nu stijf van de zenuwen stond en geloofde in een finale
Silence Well-known member 23 november 2022 #337 Staat Tielemans rechts midden of centraal ? Ik kan dit spel/opstelling niet lezen
gamer5 Well-known member 23 november 2022 #340 Sir.Killalot zei: Maar het kan nu toch niet dat Martinez zelf niet ziet dat zijn systeem totaal niet werkt? Klik om te vergroten... Dan ga je er vanuit dat Martinez een systeem heeft…
Sir.Killalot zei: Maar het kan nu toch niet dat Martinez zelf niet ziet dat zijn systeem totaal niet werkt? Klik om te vergroten... Dan ga je er vanuit dat Martinez een systeem heeft…