Niet goed genoeg, maar het is een goed beginWat Hazard 3 keer deed (slim wegdraaien) heb ik Modric dertig keer zien doen en De Jong twintig.
Niet genoeg Hazard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet goed genoeg, maar het is een goed beginWat Hazard 3 keer deed (slim wegdraaien) heb ik Modric dertig keer zien doen en De Jong twintig.
Niet genoeg Hazard.
Canada heeft ons echt wel naar huis gespeeld de eerste helftIk heb enkel de tweede helft gezien maar ik vond Canada nu weer niet zoveel beter, if at all. Dat was toch ook allemaal niet dreigend genoeg op die ene bal die Courtois moest pakken na dan.
KDB verkozen tot MOTM…![]()
Zijn er eigenlijk ergens gedetailleerde stats per speler?
Canada heeft ons echt wel naar huis gespeeld de eerste helft
Wistel speelt momenteel bij Atlético ook totaal niet meer op het middenveld. Altijd centraal in de verdediging.Ik vind het grappig en triest tegelijk dat we nu moeten zeggen dat de combo Witsel-Tielemans niet werkt terwijl we bijna 10 jaar geleden al zeiden dat Witsel-Dembele niet werkte. Dat was om exact dezelfde reden: tis allemaal véél te statisch, allemaal lateraal of achteruit, niks vooruit.
Witsel dat had al lang over en out moeten zijn, had beter samen met Fellaini adieu gezegd. Was vorige jaar bij Dortmund ook al niet meer incontournable en dat was echt niet omdat het niveau daar zo gestegen was...
Ik heb enkel de tweede helft gezien maar ik vond Canada nu weer niet zoveel beter, if at all. Dat was toch ook allemaal niet dreigend genoeg op die ene bal die Courtois moest pakken na dan.
Het meest pijnlijke was het gebrek aan aanvallende impulsen en KDB die ver onder zijn niveau speelt maar natuurlijk ook in een heel andere ploeg speelt. Bij City lopen ze met 4 rond hem recht vooruit als hij aan de bal komt, hier was een counter met 3 Belgen VS 6 Canadezen een goeie situatie... dat zegt genoeg over hoe weinig drive naar voor er was. Bats kreeg dan nog nen hoop commentaar naar zijn hoofd geslingerd maar wat nen hoop ziekenhuis ballen kreeg die ook toegespeeld...
Martinez is that you?Ik vond het een goede match overall, met hoogtepunt heel de 1ste helft. Ik vond dat echt sterk, Canada dat echt kwam opzetten en toch kunnen pareren, met zelf courtois die ons hachje daar eventjes redt...
Match mooi uitgespeeld en in controle gebleven, ondanks fel aandringen van Canada.
Mooi gestart, kop is er af

Dat was met Haaland ook zo de eerste 3-4 (oefen)matchen bij City. Kevin heeft altijd enkele matchen de tijd nodig om zich aan te passen aan een spits (want elke spits is anders), en dan kan hij loepzuivere passes geven.KDB zeer actief in de duels maar precisie in passing ontbrak volledig.
Bekijk die eerste helft dan maar eens opnieuw, staat het 0-3 aan de rust dan is dat gewoon een terechte weergave van de match.Ik heb enkel de tweede helft gezien maar ik vond Canada nu weer niet zoveel beter, if at all. Dat was toch ook allemaal niet dreigend genoeg op die ene bal die Courtois moest pakken na dan.
Witsel is net terug veel meer op het middenveld aan het spelen.Wistel speelt momenteel bij Atlético ook totaal niet meer op het middenveld. Altijd centraal in de verdediging.