Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het collectieve op geen kloten trekt, dan speelt KDB niet goed idd.

Dat lijkt me vergezochtDat hij een offday had, dat is voor iedereen duidelijk. Maar ik steek dat op het feit dat het rondom hem niet goed draait. Anders heeft hij zelden of nooit een slechte dag...
En volgens mij zit Tielemans achter zijn vrouw ofzo, der scheelt iet tussen die 2
Dat viel me ook op, twas precies van niet willen passen

Zou de bond al lichtjes in hun vuistje lachen dat Martinez blufpoker wou spelen met zijn contractverlenging?![]()
Dat slecht voetbal heeft 3 punten opgeleverd, dus dat valt dan te relativeren. De verdienste van Courtois, ongetwijfeld. Die had de Man van de Match mogen zijn.Er is wel nog een verschil tussen lelijk voetbal en slecht voetbal.
. Maar moet minder wijken samen met zijn medeverdedigers. Hij loopt centraal en moet zijn verdediging hoger houden zodat er minder ruimte is tussen de verdediging en middenveld want tegen een goeie ploeg zijn we gewoon gezien (zie maar de uitleg van de Italianen voor onze match op het EK)Akkoord behalve ivm Hazard: was echte de enigste die iets bracht de 1ste helft (nog niet vergeleken met zijn absoluut topniveau van WK18) maar zorgde wel voor rust in de ploeg, Canada moest hem keer op keer foutief afstoppen.Wat een strontmatch zeg...
Absoluut kutsysteem, Witsel die nog slechter was dan anders, Tielemans die daardoor compleet verzuipt (en ook verre van wauw was), onbestaande flanken en KDB wiens kloten het zo duchtig uit hing dat die ook de stenen uit de grond liep te zuigen.
Je start gewoon met 9 ook he... Witsel en Hazard is fin de carrière, sorry. Misschien dat die in de woestijn nog meekunnen maar qua intensiteit en fysiek is dat gewoon slechter dan wat ik wekelijks bij ons zie in eerste provinciale. Tis dat er geen bier te krijgen is in Qatar of ik zou denken dat ze met een kater speelden.
Wel goeie wissels gedaan dus ik vraag me eerlijk gezegd af of Martinez die zelf bedacht heeft. Het feit dat Mertens niet gespeeld heeft doet me daar nog meer in twijfelen...
Wissel Larin met Bats en je gaat minstens 0-2 de boot in. En die laatste was ook nergens he, maar in de box is die, in tegenstelling tot Brugge's miskoop, wel gevaarlijk.
We mogen van geluk spreken dat Marroko ook echt niks waard lijkt en dat bij Kroatië ook het vet van de soep is. Nu zullen we de groep wel overleven. We gaan hem wel moeten winnen want als we met deze opstelling beginnen tegen Spanje maken we geen schijn van kans.
Maar buiten die rust (wat imo zijn taak niet is) bracht hij toch ook niks bij he? Is op een hele match misschien 1 keer gevaarlijk geweest voor ons en een keer voor Canada... En compleet hopeloos in het samenspelen met Carrasco waardoor die jongen door 2 man in de steek werd gelaten (Vertongen was ook nergens) en er bij momenten dus uitzag als een pre-miniem.Akkoord behalve ivm Hazard: was echte de enigste die iets bracht de 1ste helft (nog niet vergeleken met zijn absoluut topniveau van WK18) maar zorgde wel voor rust in de ploeg, Canada moest hem keer op keer foutief afstoppen.

Ook niet de fout van de verdediging. Middenveld was rampzalig
Probleem lag echt niet bij de verdediging.
Ik denk dat ze in de eerste helft 5 of 6 keer geluk hebben gehad dat de Canadezen die erdoor sneden als een mes door boter telkens de verkeerde beslissing namen? En dat de scheids/VAR mild waren door maar 1 op 3 penalty's te geven?Voor een verdediging die zo zwaar onder druk heeft gestaan hebben ze het heel goed gedaan vind ik, veel beter dan verwacht. Is niet simpel als verdediging zo zonder middenveld voor je.