Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat Lukaku invallen denken jullie? Na een uur ofzo?
Als we aan het verliezen zijn, of als we comfortabel aan het winnen zijn zullen we hem wel even zien denk ik.
Ander personeel, zelfde organisatie.
Courtois - Castagne, Toby, Vertonghen - Meunier, Onana, Witsel, Hazard - Hazard, Bats, de Bruyne
Niet helemaal hé, bedoeling is dat ze nu bij balverlies vervormen tot een 4-3-3. Benieuwd :unsure:

Voorspelling: iedereen gaat kakken op Onana omdat hij verzuipt omwille van het feit dat Witsel naar een match kijkt ipv er aan mee te doen
En Witsel staat tegen Kroatië weer gewoon als eerste of tweede op het blad.

Klopt, een WK is natuurlijk een plek om ritme op te doen :unsure:

De enige logica die iets of iets kan betekenen is het feit dat Hazard als sub brengen absoluut nutteloos is. Dus dan is het beter een uur hem zien knoeien en Trossard het laten rechttrekken met een invalbeurt. Ik volg die logica zelf niet maar dat is de enigste uitleg die je er aan kan geven.
Als je hem meepakt naar een WK, goed wetende dat ie een flagrant gebrek aan wedstrijdritme heeft, dan is de enigste zinvolle hem toch zoveel mogelijk minuten laten maken lijkt me ?

Hazard moet wel even beteuterd zijn, er is geen respect meer voor hem. Ze hebben geen schrik meer. Zodanig zelfs dat hij direct onder druk gezet wordt en dan de bal verliest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan