Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een beeld

Het spel kantelt van flank, alle spelers lopen ook naar die kant en dan opeens ziet ge WItsel enkel zijn kop draaien
Meer beweging zit er echt niet in hé

Pff mannekes, liever met spektakelvoetbal den boot in dan met dit absurd saaie voetbal per ongeluk nog kwalificeren hoor.

Helemaal hopeloos is het gelukkig nog niet na deze eerste helft...

Hebben wij aan een gelijkspel genoeg als Canada en Marokko gelijk spelen?

Neeje, Canada moet (zwaar) winnen om kans te maken met een gelijkspel.

Volgens mij is de kans dus groter dat Kyle Larin de Rode Duivels naar de volgende ronde schiet dan dat Dries Mertens het zou doen

DeBruyne aan de bal en Mertens/Carrasco/Castagne staan te kijken: "Oh, wat zou hij er nu mee gaan doen?"

Loop gvd, maak een beweging

Helemaal hopeloos is het gelukkig nog niet na deze eerste helft...

Hebben wij aan een gelijkspel genoeg als Canada en Marokko gelijk spelen?
Nee. Canada moet met 4 goals verschil winnen van Marokko OF met 3 goals verschil als België minstens 2 goals meer maakt dan Marokko (minstens 4:4 dus zoals het nu staat). Beide scenario's gaan niet gebeuren, ze moeten dus gewoon winnen.

Meunier er uit, echt, die is nergens. Castagne op zijn positie en Theate links in de verdediging. En Mertens mag er voor mijn part ook al uit.

Nee, blijkbaar is een setje voetbalvelden onderhouden in de woestijn niet zo simpel.

Triest toch zoveel geld aan stadiums maar dan geen deftige grasmat kunnen onderhouden. Die zijn zot genoeg om gewoon aarde an ergens anders te verschepen naar de woestijn en water voor gras zullen ze wel genoeg hebben desnoods maken ze het.

Ik vraag mij af als Marokko 1e wordt en Kroatie 2e, zou Spanje dan zich inhouden om 2e te worden of hebben die gewoon van niemand schrik? Nochtans als ze 2e worden ontwijken ze ook Brazilie in de kwartfinale.

En maar die verloren lange ballen naar voor. Precies of ik zit hier naar een match van de Rode Duivels in 2002 te kijken.
Dit gevoel had ik ook. Tegen een betere tegenstander wat zitten bibberen, hopen dat dat die een mindere dag hebben of hun kansen missen en dan via een gelukje en een hoop blinde voorzetten toch proberen te scoren. Feest!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan