Uw mening wisselt ook snel
Ik zie ook liefst tempo voetbal als in Bayern - PSG, mja welke landen gaan zo open tegen elkaar spelen of kunnen zelfs dat tempo ontwikkelen?
En mijn woorden niet verdraaien, ik heb niet gezegd dat ze een meerwaarde leveren, maar dat ze allemaal met dubbele cijfers naar huis gaan zoals de meeste dachten blijkt dus ook niet waar
Mijn mening veranderde toch niet, dat was gewoon mijn prono? En dat was toch net omdat het zo'n saaie match was dat ik dat zei. En ik neem dat Kaapverdie ook niet kwalijk he, als uw keeper 40 jaar is en in Portugese tweede klasse speelt dan moet ge wel een driedubbele verdedigingsgordel optrekken voor uw eigen goal (al deed hij het niet specifiek slecht vandaag). Maar aangenaam om kijken, is het allesbehalve.
Ik ben nog het meeste boos op Spanje dat ze zo waanzinnig slecht waren op offensief vlak. Ik heb amper dribbels gezien, amper one touch passes in het strafschopgebied. Heel veel wandelvoetbal, dat wel, heel veel passjes terug naar achter in de hoop met het volgende rondje passjes wel een opening te vinden. om toch maar niet het risico te lopen een slechte pass te geven.
Duitsland vond ik ook niet goed spelen, maar die rammen er uiteindelijk wel 7 in. Ik geef Spanje ook evenveel, zo niet meer, de verantwoordelijkheid voor deze saaie drek die ik heb moeten aanschouwen. Maar feit is wel dat het zo'n saaie match was omdat Kaapverdie zich zo kwam ingraven omdat ze er anders 7 om de oren krijgen, zoals Curacao gisteren.
Ik ga gewoon nooit fan worden van het Spaanse voetbal vrees ik.
Maar stel u voor dat ge nog meer kneusjes uitnodigt (ik zie hier mensen opperen voor 64 ploegen), dan gaat ge de helft van de wedstrijden in de groepsronde dit soort dingen zien. Neen dank u.
Ik snap ook uw opmerking niet over het tempo van Bayern vs PSG, dat verwacht ik toch helemaal niet. Zweden vs Tunesie was toch geen Bayern - PSG, toch heb ik daar van genoten. Nederland v Japan van hetzelfde, de samenvatting van Ecuador v ivoorkust deed ook uitschijnen dat het een leuke match was. Zuid-Korea vs Tsjechie hetzelfde. Ga. Zo. Maar. Verder. Gewoon twee ploegen die proberen een goal meer te scoren dan de tegenstander. Tot de coach dan een brainfart heeft en het deksel op de neus krijgt natuurlijk