MisterV
Well-known member
Jah nu ben ik ook meeOh ja, op die manier...
Het koud zweet brak mij ook even uit!

Dat is hier verwarrend hoor!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah nu ben ik ook meeOh ja, op die manier...

Ha ja, “knuffelen”
Wel jammer dat ik er niet bij ben danmaar hé, geniet van uw fantasietjes.
En wat met @Slyke dan? Ocharme die jongen!
Ja gasten ik had het over Mulan die dat zegt tegen haar dochter hé. Terwijl in feite MisterV balls deep in Mulan zit die moment. Maar dat zeg je niet tegen kindjes héOh ja, op die manier...

Aanhalingstekens waren hier wel serieus handig geweest dan!Ja gasten ik had het over Mulan die dat zegt tegen haar dochter hé. Terwijl in feite MisterV balls deep in Mulan zit die moment. Maar dat zeg je niet tegen kindjes hé![]()

Omdat ik weet hoe knuffelen afloopt met @MisterV !
Terwijl in feite MisterV balls deep in Mulan zit die moment
Ja ik dacht het nog achterna maar de reactie waarop was duidelijk. Niet dusAanhalingstekens waren hier wel serieus handig geweest dan!![]()
Waarom zou ik het over mezelf en MisterV hebben op die post 
Hoe dan?![]()

Hey, in Zwam is alles mogelijk!Ja ik dacht het nog achterna maar de reactie waarop was duidelijk. Niet dusWaarom zou ik het over mezelf en MisterV hebben op die post
![]()
Okay lesbische seks met jou? Let's go? Vrouwen kussen veel zachter, kom MulanHey, in Zwam is alles mogelijk!

Ook als ze fillers in heeft?Okay lesbische seks met jou? Let's go? Vrouwen kussen veel zachter, kom Mulan![]()
MisterV doesn’t share food. En we zijn hier inclusief dus dat geldt voor mannen en vrouwen.Okay lesbische seks met jou? Let's go? Vrouwen kussen veel zachter, kom Mulan![]()
Nog geen vrouwen met fillers gekustOok als ze fillers in heeft?
Shoo gij, ge moet nu niet jaloers worden terwijl ge mij al 20 keer op en af uw lijst hebt gehaald!MisterV doesn’t share food. En we zijn hier inclusief dus dat geldt voor mannen en vrouwen.
Ik ben niet jaloers, ik wil meedoen!Shoo gij, ge moet nu niet jaloers worden terwijl ge mij al 20 keer op en af uw lijst hebt gehaald!
Ik dacht dat je liever iets hards had op een volgende dateIdd, als ik "zacht wil doen" met haar, dan doe ik dat gewoon!.![]()

Maar gij kunt geen 2 vrouwen zoals ons aan!Ik ben niet jaloers, ik wil meedoen!