Nee nee ik ben nog altijd niet bezet.xAnyana ook al bezet? Volledig mijn reservelijst is hier van 't straat???![]()
Zeg ben ik enkel goed voor reservelijsten of wat is dat hier

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee nee ik ben nog altijd niet bezet.xAnyana ook al bezet? Volledig mijn reservelijst is hier van 't straat???![]()

Ze heeft hier al duuzend keer gezegd dat het echte werk in pm gebeurt, als jij dan niet pm't beland je daar op ja!xAnyana ook al bezet? Volledig mijn reservelijst is hier van 't straat???![]()

Ik heb nog een lijstje met goede voornemens. Wil je daar op? Of wil je ergens anders op?Nee nee ik ben nog altijd niet bezet.
Zeg ben ik enkel goed voor reservelijsten of wat is dat hier![]()

Insinueer je nu dat @Mulan iets heel uitgebreid in haar broek heeft zitten? Want als ik met een shemale aan het daten ben dan moet ik mijn pijlen misschien toch op een Brugse beginnen richten...
Let maar op @Slyke, er zijn nog kapers op de kust!Ik heb nog een lijstje met goede voornemens. Wil je daar op? Of wil je ergens anders op?![]()
En hoe kort/lang is die van ons?Ja die met jou @MisterV was maar heel kort (toevallig?) en die met Mulan zijn heel uitgebreid
![]()

Ik heb nog een lijstje met goede voornemens. Wil je daar op? Of wil je ergens anders op?![]()
Let maar op @Slyke, er zijn nog kapers op de kust
Mijn order voor een stel hoeren en wat cocaïne is al vertrokken.
En wie zegt er dat er onder de BG-vrouwtjes geen cocaïnehoertjes zitten? Twee vliegen in één klap!@Green Mamba , concentreer je maar liever op jouw cocaïnehoertjes dan op onze BG-vrouwtjes!
Seksisme! Die hoeren kunnen ook M zijn! Of X!En wie zegt er dat er onder de BG-vrouwtjes geen cocaïnehoertjes zitten? Twee vliegen in één klap!
Da's waar! Ik weet wel niet of @Green Mamba hiernaar op zoek is...Seksisme! Die hoeren kunnen ook M zijn! Of X!
Inderdaad, wanneer ga jij eigenlijk uw factuur betalen? Ik ga er stilaan een incassobureau op beginnen zetten...Seksisme! Die hoeren kunnen ook M zijn! Of X!
Ik betaal in natura!Inderdaad, wanneer ga jij eigenlijk uw factuur betalen? Ik ga er stilaan een incassobureau op beginnen zetten...
Neenee, ik lever in natura en jij betaalt daarvoor in euro'sIk betaal in natura!
Dus volgende keer dat je komt neem ik je gewoon mee uit eten en een fijne babbel en klaar? Okiedo!Neenee, ik lever in natura en jij betaalt daarvoor in euro's
En de factuur loopt op: levering in natura + dating experience + chat experience + het "BG zwam pakket", daar kruipen véél uren in hoor!

Dan zijt gij toch blind ze menne beste man. Of ik weet niet wat voor rare dingen dat jullie liggen doen hebbenInsinueer je nu dat @Mulan iets heel uitgebreid in haar broek heeft zitten? Want als ik met een shemale aan het daten ben dan moet ik mijn pijlen misschien toch op een Brugse beginnen richten...
Meer PM's met MulanEn hoe kort/lang is die van ons?![]()
Maar die heb ik wel niet op WA