Mulan
Well-known member
Woorden die @Tonerider nooit zal horen als reactie op zijn kookkunst: "Heb ik al gezegd dak u graag zie?"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woorden die @Tonerider nooit zal horen als reactie op zijn kookkunst: "Heb ik al gezegd dak u graag zie?"
That would be a keeper!Of ze moet me graag zien juist ondanks mijn kookkunst (en uiterlijk en persoonlijkheid. Shit, ik heb niets te bieden... )
Je vergeet je hopen geld nog!Of ze moet me graag zien juist ondanks mijn kookkunst (en uiterlijk en persoonlijkheid. Shit, ik heb niets te bieden... )

Ik schik mij naar u![]()
ik denk dat een caravan in iemands tuin nu niet direct onder avonturier valt. Eerder rare tist.
Ivm het appartement: nog niets gehoord, maar ik heb de aanvraag pas maandag ingevuld. Als die dat nog eerst met de verhuurder moeten bespreken, zal het snel zijn als ik volgende week iets meer info heb.
Ondertussen toch aan het verder kijken.

tzal dan eerder in de goot zijnIk zou 'm nu ook niet in iemands tuin plaatsen, eerder wildkamperen langs een voetweg of zo
Ik duim alvast voor je mee!
Aan je gevoel voor humor en zelfspot zal het alvast niet liggen!tzal dan eerder in de goot zijn
Bedankt om te duimen, maar met uw korte armkes weet ik niet of de goden van het geluk het gaan zien.

khad er wel graag 50% van ingeruild voor vlotte babbel. Als ik in mijn eerste zin een mopke maak, kijken ze meestal aan alsof ze elk moment de politie gaan bellen. Blijkbaar wordt de humor pas geapprecieerd als men mij wat beter kent.Aan je gevoel voor humor en zelfspot zal het alvast niet liggen!![]()

Ik apprecieerde die wel vant begin zenne!khad er wel graag 50% van ingeruild voor vlotte babbel. Als ik in mijn eerste zin een mopke maak, kijken ze meestal aan alsof ze elk moment de politie gaan bellen. Blijkbaar wordt de humor pas geapprecieerd als men mij wat beter kent.![]()
khad er wel graag 50% van ingeruild voor vlotte babbel. Als ik in mijn eerste zin een mopke maak, kijken ze meestal aan alsof ze elk moment de politie gaan bellen. Blijkbaar wordt de humor pas geapprecieerd als men mij wat beter kent.![]()
#ookzijndoelpublieknietMrNoAirfryerIk apprecieerde die wel vant begin zenne!
#nohomo
Nja, daar ligt het dus ook niet aan!gewoon mijn mooiste glimlach
![]()

misschien moet ge me eens zeggen waar ge werkt, en dan kom ik eens langs als Tony de 45 jarige bouwvakker en dan kunt ge me daarna zeggen wat ik mis doe.Nja, daar ligt het dus ook niet aan!![]()
Volgende keer vragen of ze hunne bril willen afzetten, en dan zeggen dat ze lelijk is. Twas toch zoiets dacht ikkhad er wel graag 50% van ingeruild voor vlotte babbel. Als ik in mijn eerste zin een mopke maak, kijken ze meestal aan alsof ze elk moment de politie gaan bellen. Blijkbaar wordt de humor pas geapprecieerd als men mij wat beter kent.![]()

En direct zat voeren! Of, indien onvoldoende, rohypnol?Volgende keer vragen of ze hunne bril willen afzetten, en dan zeggen dat ze lelijk is. Twas toch zoiets dacht ik![]()

Met 1 broekspijp, een stuk Aldi pizza in de rechterhand en een cara pils in de linker.misschien moet ge me eens zeggen waar ge werkt, en dan kom ik eens langs als Tony de 45 jarige bouwvakker en dan kunt ge me daarna zeggen wat ik mis doe.