Juist janee, dat begint met een v, he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist janee, dat begint met een v, he.
Gescheiden.Jij eerst, k zal bevestigen of ontkennen![]()
Nope, dat was niet wat ik dacht dat jij er van gemaakt had!Gescheiden.

Nee, dan ging het bgbgb zijn.Nope, dat was niet wat ik dacht dat jij er van gemaakt had!
Eerder "geil"![]()
Al accidenten gehad?Gaat doorgaans redelijk goed samen! Alleen niet met mij!![]()
Niets met menselijke slachtoffersAl accidenten gehad?

pssst, t is een vrouw. wat verwacht ge nu...Al accidenten gehad?
Vrouw aan het stuur, bloed op de muurpssst, t is een vrouw. wat verwacht ge nu...
De hond van de buren?Niets met menselijke slachtoffers![]()
Bwoa, ook al een accidentje gehad waar een man voor verantwoordelijk waspssst, t is een vrouw. wat verwacht ge nu...

ge had maar moeten afnijpen op het juiste moment.Bwoa, ook al een accidentje gehad waar een man voor verantwoordelijk was![]()
Je kan toch op z'n minst bevestigen wat ik al zei?!?Ik beroep me op mijn zwijgrecht. Of is dat plicht![]()

Eerder een boomstronk.. Al eens een levende, al eens een dode, maar beide hebben het ècht wel overleefd!De hond van de buren?

En ik die dacht dat jij een trotse moeder wasBwoa, ook al een accidentje gehad waar een man voor verantwoordelijk was![]()

Mijn prinsesje was GEEN accidentje! Nr 1 was een gevalletje "fck, pil vergeten... Ugh, ga jij ze halen?" "euh... Neen, ook geen goesting meer om uit bed te gaan!"En ik die dacht dat jij een trotse moeder was![]()
![]()
#maarwelslimgenoegzijnomhemernogintehangenMijn prinsesje was GEEN accidentje! Nr 1 was een gevalletje "fck, pil vergeten... Ugh, ga jij ze halen?" "euh... Neen, ook geen goesting meer om uit bed te gaan!"
#berekendrisiconemen...