Pompstations met selfservice?Even googelen op pompstations met selfservice
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pompstations met selfservice?Even googelen op pompstations met selfservice
Kende je die nog niet? Die is al vaak op discord gezegd!

* volgens Mulan, voor mij is vanaf 1m80 ook goedAlles boven 1.9 meter volgens hun.
Even googelen op pompstations met selfservice
Ah kopen in de winkel en thuis bijvullen dan?Ge doet dat toch niet in de winkel.
Te laat!Oei laat maar dan is het niet grappig meer.![]()
Wat is de meerwaarde van discord eigenlijk?Kende je die nog niet? Die is al vaak op discord gezegd!
Triestig dat gij betaald voor uw bijvullingen.Ah kopen in de winkel en thuis bijvullen dan?
Meerwaarde, das gewoon chatten hé basicallyWat is de meerwaarde van discord eigenlijk?
Over verschillende onderwerpen.Ik heb nog nooit betaald voor een bijvulling!Triestig dat gij betaald voor uw bijvullingen.
Nochtans heb je precies niet veel moeite met dat idee.Ik heb nog nooit betaald voor een bijvulling!
Groepschatten of 1 on 1? Want een forum is toch 1 grote chatMeerwaarde, das gewoon chatten hé basicallyOver verschillende onderwerpen.
Maar niet iedereen is daar voor, ik wel ik ben daar heel actief.
Ik heb nog nooit betaald voor een bijvulling!

Ik ga gewoon af op wat jullie zeiden, you little weirdos!Nochtans heb je precies niet veel moeite met dat idee.
Groepschatten ja das gwn een server vol mensen maar je kan ook pm's sturen hoor :')Groepschatten of 1 on 1? Want een forum is toch 1 grote chat![]()
Wil je mij niet op een hoop gooien met @DiffieHM ? Ik weet dat je niet erg zindelijk bent maar er zijn grenzen.Ik ga gewoon af op wat jullie zeiden, you little weirdos!
Mij eens aangemeld. Had discord nog staan blijkbaar.Groepschatten ja das gwn een server vol mensen maar je kan ook pm's sturen hoor :')
Sommige vinden het leuk sommige niet! Soms erg fast pacedMij eens aangemeld. Had discord nog staan blijkbaar.

Had het geïnstalleerd vanwege het werk tijdens de eerste lockdown. Maar is niet lang meegegaan. I'll give it a trySommige vinden het leuk sommige niet! Soms erg fast paced![]()
Wie hier wat notities neemt op nen bloc note doet Mulan binnen in No Time...Dit topic is niet normaal.

)Wachtend op straight_six met zijn 1m90![]()

Omdat je kleine borsten hebt. Een kinderhand is gauw gevuld.* volgens Mulan, voor mij is vanaf 1m80 ook goed![]()
Aaah, niemand die hier een blocnote heeft dan, want niemand heeft me hier al binnen gedaan!Wie hier wat notities neemt op nen bloc note doet Mulan binnen in No Time...
Vrouwen komen niet altijd met een handleiding, spijtig genoeg (of misschien maar goed ook)

Ahja... ze doen u gewoon buiten met dat mooi weer.Aaah, niemand die hier een blocnote heeft dan, want niemand heeft me hier al binnen gedaan!![]()
Is dat een free pass dan?Aaah, niemand die hier een blocnote heeft dan, want niemand heeft me hier al binnen gedaan!![]()