FTFYAhja... ze doen u gewoon met dat mooi weer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYAhja... ze doen u gewoon met dat mooi weer.
AL wakkerIs dat een free pass dan?
Was je nog wakker om 03u30?

Dat is omdat wij als man niet geprogrammeerd zijn om zulke dingen voor ons te zien.
Ahja... ze doen u gewoon buiten met dat mooi weer.
Is dat een free pass dan?![]()

je dikke borsten maken al veel goed.En voor hetzelfde geld ben ik dus een lelijke trol die niemand van jullie zelfs maar met een tang aan zou durven raken he!
Behalve @Tonerider dan![]()
Die ik dus ook niet hebje dikke borsten maken al veel goed.

Voort zelfde geld is het een metsersgleuf.Die ik dus ook niet heb
Ik heb enkel gezegd dat ik vind dat ik ne schone decolleté heb![]()
Als ze u buiten doen zien ze dat niet met de zon in hun ogenEn voor hetzelfde geld ben ik dus een lelijke trol die niemand van jullie zelfs maar met een tang aan zou durven raken he!

Dan kunnen we ons nog altijd amuseren door er papierpropkes in te mikken.Voort zelfde geld is het een metsersgleuf.
Ach, gij zijt al van plan om er een forumactiviteit van te maken? Volgens mij is @Mulan daar wel voor te vinden hoorDan kunnen we ons nog altijd amuseren door er papierpropkes in te mikken.

I see what you did thereZou dan een BG meat-in @Mulan kunnen zijn.

Hoe schat je jezelf in? (meestal is dat sowieso lager dan wat een man je zou geven)En voor hetzelfde geld ben ik dus een lelijke trol die niemand van jullie zelfs maar met een tang aan zou durven raken he!
![]()
Ja, hier zitten wel mannen die veel zouden willen gevenHoe schat je jezelf in? (meestal is dat sowieso lager dan wat een man je zou geven)

Voor je het weet loopt het uit de handJa, hier zitten wel mannen die veel zouden willen geven![]()

Doorsnee. 7/10 is prima voor mij!Hoe schat je jezelf in? (meestal is dat sowieso lager dan wat een man je zou geven)
Je mag toegeven dat jij de persoon met de bloc note bent hoor!Wie hier wat notities neemt op nen bloc note doet Mulan binnen in No Time...
Vrouwen komen niet altijd met een handleiding, spijtig genoeg (of misschien maar goed ook)
Amai de mannen die ik ken van rond de 1m80 hebben toch geen kleine handen hoor. Kinderhand you weirdoOmdat je kleine borsten hebt. Een kinderhand is gauw gevuld.
Mulan met haar dikke borsten heeft mannenhanden nodig en die staan enkel op mannen van 1m90.
Omdat hun kleine midget handjes vlug gevuld zijn met je kleine borstjes valt dat niet op..Je mag toegeven dat jij de persoon met de bloc note bent hoor!
Amai de mannen die ik ken van rond de 1m80 hebben toch geen kleine handen hoor. Kinderhand you weirdo
Nee voor mij hoeven ze niet persé minstens +12cm groter zijn!!
Nu ben ik wel benieuwd hoe lang jij zelf bent, aangezien je al stelde zelf groot te zijn?Je mag toegeven dat jij de persoon met de bloc note bent hoor!
Amai de mannen die ik ken van rond de 1m80 hebben toch geen kleine handen hoor. Kinderhand you weirdo
Nee voor mij hoeven ze niet persé minstens +12cm groter zijn!!
Als ze al 2 pollen nodig hebben om een C/D-cup vast te houden zijn het ècht wel midgethandjesOmdat hun kleine midget handjes vlug gevuld zijn met je kleine borstjes valt dat niet op..
Bij Mulan zouden ze 2 handen nodig hebben per borst.