Ik weet in ieder geval dat @Tonerider niet menselijk is. Of in ieder geval toch geen man.Ik krijg kortsluitingen in mijn hoofd van je. Echt met lichtflitsen voor mijn ogen en rare elektrische schokjes in mijn hersenen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet in ieder geval dat @Tonerider niet menselijk is. Of in ieder geval toch geen man.Ik krijg kortsluitingen in mijn hoofd van je. Echt met lichtflitsen voor mijn ogen en rare elektrische schokjes in mijn hersenen.
Of het soort dat je niet wil zijn..Ik weet in ieder geval dat @Tonerider niet menselijk os. Of in ieder geval toch geen man.
O nee, je gaat me niet zeggen dat hij een kapper is.Of het soort dat je niet wil zijn..
I`m not a human ox. I'm Apis (of uwe zeik)Ik weet in ieder geval dat @Tonerider niet menselijk os. Of in ieder geval toch geen man.
Wa sta gij daar op een stuk zeep te doen? Weer zo ene die te pas en te onpas zijn stuk zeep laat vallen en dan ostentatief het gaat oprapen in de hoop om meer?I`m not a human ox. I'm Apis (of uwe zeik)
![]()
Alle, weeral stront aan de knikker.@kay-gell heeft zijn vorige auto aan hem verkocht heb ik van horen zeggen.
Dan heeft em toch goeie smaak qua auto's@kay-gell heeft zijn vorige auto aan hem verkocht heb ik van horen zeggen.

We sluiten dit topic
Te moeilijk, The bondage of Isaace is makkelijkerHallo ik ben er! Deze begeerlijk vrijgezelle dame leest dit topic nog steeds!
Maar ik ging nu eigenlijk The binding of Isaac spelen![]()
Nee.zijde vant straat? proficiat hé
Te moeilijk, The bondage of Isaace is makkelijker
Jawel, gedaan ermee!dan moet topic nog ni dicht hé

Moeten we een poll starten anders?Jawel, gedaan ermee!![]()

Ja.Moeten we een poll starten anders?![]()
Jawel, gedaan ermee!![]()
Done! Poll toegevoegd