Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
♥️ (verloren hartje)
Ja op het forum kan ik geen verloren hartjes posten of het stond hier al vol. Al zit ik meestal achter men laptop hier dus zou nog meevallen.
@xAnyana, wie zegt dat de wederhelft daarvoor wakker moet zijn??
:ninja:
Jezus christus. CNC dan?
Nee, maar opwarmen wel :oi22:
Ja dat ken ik ... :unsure:
Ik ben alvast niet van plan daarmee te stoppen, daarvoor is het veel te plezant 🤪
Tot de dagelijkse sleur er in komt!

Jezus christus. CNC dan?

Ja dat ken ik ... :unsure:
200w.gif

Gij kent die termen precies beter als ik.. :unsure:

Der is precies wat verwarring rond terminologie: konijneperiode= all day, everyday! Ronde 2,3,4,... Op dagelijkse basis.
Daarna zwakt het af naar een tempo dat wat makkelijker vol te houden is gecombineerd met de praktische zaken van het dagelijkse leven.

Der is precies wat verwarring rond terminologie: konijneperiode= all day, everyday! Ronde 2,3,4,... Op dagelijkse basis.
Daarna zwakt het af naar een tempo dat wat makkelijker vol te houden is gecombineerd met de praktische zaken van het dagelijkse leven.
Ma hoe kunde een konijnenperiode hebben als ge niet in elkaars buurt (lees: op 5-10-15-20 minuten ofzo) woont. Dan kunde toch niet dagelijks vogelen! Heb je wel nog een echte konijnenperiode als je wat verder woont en elkaar bv maar 1x per week of 2x max ziet 👀
Hoezo ocharme ik?
Hij gaat sleuren aan jou, klinkt niet fijn :thinking:
Noch jij, noch zij is een  klein konijntje!
Das waar 🙈 😥 :unsure:
Wat bedoel je nu juist? Dat @xAnyana en ik niet compatibel zijn? Dat zou ik niet durven zeggen, dat moeten we nog ontdekken :oi22:

Sleuren en vogelen valt perfect te combineren :oi22:
Ik wil eens zien of jij in het echt ook zo'n groot vies bakkes hebt 👀

Googelt eens consensual non-consent. Ik had er al van gehoord en ik weet wat het is maar tis maar sinds onlangs door tiktok 🙈 dat ik er meer over gaan opzoeken ben omdat ik het constant op men feed kreeg :unsure:

Ocharme Mulan :v
Ik heb het uiteraard eerst gegoogled.

T'is ni alsof ik al die termen vanbuiten ken eh. Ik dacht dat ge cfnm of iets dergelijks bedoelde...

Ma hoe kunde een konijnenperiode hebben als ge niet in elkaars buurt (lees: op 5-10-15-20 minuten ofzo) woont. Dan kunde toch niet dagelijks vogelen! Heb je wel nog een echte konijnenperiode als je wat verder woont en elkaar bv maar 1x per week of 2x max ziet 👀
Dan heb je dus veel rondes op de tijd dat je elkaar wél ziet! :oi22: En geloof me dan heb je ZEKER ook een konijneperiode! 🙈
Hij gaat sleuren aan jou, klinkt niet fijn :thinking:
:unsure: hij bedoelde zelfbediening buiten de dagen dat je elkaar ziet... :unsure:
1m78 is behoorlijk voor een vrouw!
Ik wil eens zien of jij in het echt ook zo'n groot vies bakkes hebt 👀
🥰 Absoluut niet!

Terug
Bovenaan