Green Mamba
Well-known member
What a spoon can doDa's wel heel precies, @Green Mamba !
Hoe kom jij aan die inside information?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What a spoon can doDa's wel heel precies, @Green Mamba !
Hoe kom jij aan die inside information?

En ik moet maar blijven wachten ...
Het was heel leuk vanavondNatuurlijk is ze niet beschikbaar voor u, waar denk je dat ze zit?![]()
Daar heb ik nog geen harde bewijzen van gezien
Enfin dat aantrekken en afstoten weer, wat was dat vanavond dan?Ik heb geen reservelijst. Er is maar één vrouw in mijn leven
Naast de kat dan
Zij laat mij ook niet gerust![]()
Ik geloof er niks van! POIDH!Probleem is dat @MisterV een paar gigantische compensatiepunten heeft!![]()
Ik wil geen trioJe bedoelt een triootje met @xAnyana en ik? Nee, ik hou ze lekker voor mijzelf![]()

Mulan is een stukje kleiner dan mij, dus ik gok ergens in de 1m60 iets.Ge zult er niet ver naast zitten. 1m66 ofzo.
1m65, dat scheelt dus ne kop met een dwerg!Hoe groot is Mulan zelf? Want als dat nu een dwerg van 1m50 is vliegt ze wel van mijn reservelijst.
En wat is dé lijst precies?Is het een reservelijst als je single bent? Mss sta je voor mij gewoon op dé lijst?

Ook daar moet ik de bewijzen van afwachtenZullen we die dickpics maar laten vallen en direct voor het echte harde werk gaan...?
Dan is @MisterV direct vergeten!![]()

Whenever you want...Ook daar moet ik de bewijzen van afwachten
Dat zijn héle grote beloftes he jongeman![]()

Soms lossen ze die ook in!Ook daar moet ik de bewijzen van afwachten
Dat zijn héle grote beloftes he jongeman![]()

Maar voor de rest voel ik totaal geen druk hoor...Soms lossen ze die ook in!![]()

Tja, ik kan niet voor jou spreken he!Maar voor de rest voel ik totaal geen druk hoor...![]()

Ge doet het uzelf aan he! Mr grote muilMaar voor de rest voel ik totaal geen druk hoor...![]()

Dan toch maar die dickpics dan?Ge doet het uzelf aan he! Mr grote muil![]()

Dan toch maar die dickpics dan?![]()

Bring it on.@Mulan heeft ervaring met grote jongens
Zie je dat niet liever in 't echt?
Bij jou is het eerder het kleine foto-ketting topic.
Wie wel?Ik weet eigenlijk niet welke "end-game" @MisterV in zijn hoofd heeft.

Tssss, wie weet zitten die ondertussen al hun trouw niet te plannen, in Zwam weet je nooit wat echt is en wat niet!