Slyke
Well-known member
Het waren enkelGe gaat zelf moeten uitvissen of dat nu plus of min was voor die vroegere posts![]()
plusjes...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het waren enkelGe gaat zelf moeten uitvissen of dat nu plus of min was voor die vroegere posts![]()
plusjes...Ik heb het hier ondertussen al 2x vermeld denk ik. Alles op zijn tijd, we gaan dat hier ook niet zitten rondstrooien of, én wanneer we eventueel afspreken![]()
En groot gelijk hoor jullie twee!Ja, dat houden we lekker onder ons, hé...![]()
En POIDH!Dan wil ik ook een foto van jullie eerste dateEn groot gelijk hoor jullie twee!
Mits jullie @Mulan en mij via PM op de hoogte houden uiteraardEn POIDH!

Wij hebben nog geen enkele foto van eender welke date. Om 1 of andere reden zijn we dan totaal niet met onze gsm bezig... BDan wil ik ook een foto van jullie eerste date![]()

Er zijn nog geen foto's getrokken geweest op dates. Te veel met elkaar bezig geweestDan wil ik ook een foto van jullie eerste date![]()

Dat snap ik, begrijpelijkWij hebben nog geen enkele foto van eender welke date. Om 1 of andere reden zijn we dan totaal niet met onze gsm bezig... B![]()
Wel dan heb je uw antwoord voor de date van @Slyke en mijEr zijn nog geen foto's getrokken geweest op dates. Te veel met elkaar bezig geweest![]()

En ook nog niet zo een foto van een bepaald lichaamsdeel? Een oogske ofzo?Er zijn nog geen foto's getrokken geweest

Ik wacht nog steeds op mijn eerste dickpick!En ook nog niet zo een foto van een bepaald lichaamsdeel? Een oogske ofzo?![]()
Tout court!
2 minuten later: 30 ongelezen PM's van SpideyTout court!
En ook nog niet zo een foto van een bepaald lichaamsdeel? Een oogske ofzo?![]()
Helaas pindakaas!
Ben jij dickpic virgin?Ik wacht nog steeds op mijn eerste dickpick!

Ja!Ben jij dickpic virgin?![]()
Goh, in dat geval...Tout court!