Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ben je idd kleiner dan 1m84!

Geen in de koffer duiken voor jou! Dat gaat veel makkelijker in een saaie monovolume hoor.Gelukkig, ik hoef niets in mijne koffer.
Waarschijnlijk ook omdat ik absoluut geen waarde hecht aan de grootte van piemels an sich.![]()

Ocharme, hou er rekening mee dat jouw macrolens ook jouw schaamhaartjes gigantisch groter gaat maken!
Ik zeg niks...![]()

Waarschijnlijk ook omdat ik absoluut geen waarde hecht aan de grootte van piemels an sich.![]()
Maar misschien toch wel nog eens bevestigen dat ik nog steeds niets te klagen heb!![]()
Bedankt voor het aanbod maar zit eigenlijk op een goeie wei nu!

Bedankt voor het aanbod maar zit eigenlijk op een goeie wei nu!![]()
, dat heeft succes precies...
)Blijf maar denken dat dat hier een klein spoilerke is ja…Misschien toch maar eens op zoek naar een plaats waar ze spoilerverkleiningen uitvoeren..., dat heeft succes precies...

Hij zei spoilerverkleining, hij zei niet dat hij naar dwergformaat wou gaan he...Blijf maar denken dat dat hier een klein spoilerke is ja…![]()

Liefst eerst @SoeplepelWaarom wil jij een foto van @MisterV ?![]()
@Soeplepel wil eerst een foto van mijn lief?Liefst eerst @Soeplepel

Ordinaire vleeskeuring!
Ja maar dat snap ik dan wel weer, mijn eigen schuld natuurlijk door te zeggen dat je een knapperd bent!Ordinaire vleeskeuring!