GETHEZ
Well-known member
En dat is daar ook nog effectiefJammer! Er stond nochtans een bezoek aan het chocolademuseum op het programma.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is daar ook nog effectiefJammer! Er stond nochtans een bezoek aan het chocolademuseum op het programma.
Jammer wel dat er geen slagroommuseum naast ligt.En dat is daar ook nog effectief
Vers opgeklopt is sowieso beter.Jammer wel dat er geen slagroommuseum naast ligt.
Maar het echte is in Antwerpen! Met veel proevers opt eindeEn dat is daar ook nog effectief

Dus mijn voorstel voor een romantische uitstap in het romantische Brugge wordt afgewezen? Meer zelfs, ik zal ook nog eens keihard bedrogen worden. Dan ga ik mijn verdriet wel gaan verdrinken in brouwerij de halve maan.Aaah, leuk, kan ik met @xAnyana eens doen als ik met haar alleen afspreek! Wedden dat ze voor mij de slagroom wel in huis haalt?![]()
Mij?Voor mij haalt ze andere dingen in huis.![]()

Misschien moet jij maar eens leren exclusief te zijn dan!Dus mijn voorstel voor een romantische uitstap in het romantische Brugge wordt afgewezen? Meer zelfs, ik zal ook nog eens keihard bedrogen worden. Dan ga ik mijn verdriet wel gaan verdrinken in brouwerij de halve maan.
Dat ik geen chocolade en slagroom krijg vind ik nog het ergst van al.

Niks persoonlijk, maar ik blijf dan wel liever single voor de rest van mijn leven...Probeer jij nu een blind date tussen @Slyke en ik te regelen? Ben je mij nu al beu?![]()

Exclusief in 't echt, oké, maar exclusief zwammen, dat is een no-goMisschien moet jij maar eens leren exclusief te zijn dan!![]()

Elk zijn voorkeur hé maar @Mulan kan wel bevestigen dat je het één en ander mist.Niks persoonlijk, maar ik blijf dan wel liever single voor de rest van mijn leven...
Heb het niet zo voor dates waar een spoiler aanhangt...![]()
Ik schiet dus te kort...Ze had dan ook nog niet kennisgemaakt met mijn spoiler hé![]()

Maar da wast minst belangrijke

Idd, dus ook voor mij!Exclusief in 't echt, oké, maar exclusief zwammen, dat is een no-go![]()

Ik bevestigen justekes niets, wij zijn compatibel, dat geldt daarom niet noodzakelijkerwijs voor jullie!Elk zijn voorkeur hé maar @Mulan kan wel bevestigen dat je het één en ander mist.

Nee, net teveel! je overschrijdt de afstandsperimeter!Ik schiet dus te kort...![]()