Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zwam? Baneet gij! Can I watch?

Exclusiviteit telt niet in zwam, jouw regels!Is daten met @Slyke ook een schending van de exclusiviteit of maak je daarvoor een uitzondering?

Er gaat misschien wel iemand van ons opgezadeld worden met een minderwaardigheidscomplex...Op zwam? Baneet gij! Can I watch?![]()

Of mss beide zo fier als ne gieter!Er gaat misschien wel iemand van ons opgezadeld worden met een minderwaardigheidscomplex...
Sorry not sorry...![]()

Goed dat je dat over jezelf toegeeft. Zelfinzicht is het begin van alle wijsheid.Er gaat misschien wel iemand van ons opgezadeld worden met een minderwaardigheidscomplex...
Sorry not sorry...![]()
Can I watch?Ik kan gelijk een orgie houden zelfs als ik wil!
@Soeplepel en @MiniJeffrey hoe klinkt dat als eerste date voor jullie?![]()
Ik vrees dat een extra technische ingreep zelfs niet zou helpen, hoor...Jouw “probleempje” is idd héél klein en vraagt wat technische ingrepen om het voldoende groot te maken.
met jouw micropenisje ter grote van een clitoris...Of mss beide zo fier als ne gieter!![]()
Jouw beeld van een clitoris is dan wel héél groot, ben je zeker dat jouw partners geen grootgeschapen shemales waren?Ik vrees dat een extra technische ingreep zelfs niet zou helpen, hoor...
Als er geen sexuele stimulans is...met jouw micropenisje ter grote van een clitoris...
Ik had die reis in Thailand nooit mogen doen...Jouw beeld van een clitoris is dan wel héél groot, ben je zeker dat jouw partners geen grootgeschapen shemales waren?

Tuurlijk wel, je bent helemaal woke!Ik had die reis in Thailand nooit mogen doen...![]()
En heel erg inclusief vooral... (ik voel het nog...)Tuurlijk wel, je bent helemaal woke!
Zolang het deugd gedaan heeftIk had die reis in Thailand nooit mogen doen...![]()