Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aantal "Hey's" dat ik al van u gekregen heb jongIn dat geval: @xAnyana: Hey!![]()

Ik denk er elke keer de “neep” bij van een discotheekuitbater.De aantal "Hey's" dat ik al van u gekregen heb jong![]()
” en kneep dan in uw zij. Speciale mens.Aaach, van mij mag hij mijn zwamlijst beheren hoor!

Bij meisjes nijpen die niet bepaald in de zij.Ik denk er elke keer de “neep” bij van een discotheekuitbater.
Dan stond die plots achter u, zei “Hey” en kneep dan in uw zij. Speciale mens.

Misschien heb je een zij waar al eens graag in geknepen wordt?Dan stond die plots achter u, zei “Hey” en kneep dan in uw zij. Speciale mens.
Hoe gaat het nog met jou? Wil je erover vertellen?Bij meisjes nijpen die niet bepaald in de zij.![]()
Verwittig mij op voorhand wanneer ik mijn account moet afsluiten hier, hé.Als ik op een ander wei wil gaan grazen zal het niet via BG zijn!![]()
Ik had niet de indruk dat die daar erg kritisch in was.Misschien heb je een zij waar al eens graag in geknepen wordt?
Buitenwippers zijn niet de personen waar ik trauma's aan heb over gehouden!Hoe gaat het nog met jou? Wil je erover vertellen?

I can see that!Buitenwippers zijn niet de personen waar ik trauma's aan heb over gehouden!
Maar als tienermeisje viel het wel op dat tijdens het uitgaan, 80% van de mannen een gesprek voerde met mijn borsten ipv met mij.![]()
En waren die mannen kleiner of groter dan jij, qua lichaamslengte?Maar als tienermeisje viel het wel op dat tijdens het uitgaan, 80% van de mannen een gesprek voerde met mijn borsten ipv met mij.![]()

Komt in orde!Verwittig mij op voorhand wanneer ik mijn account moet afsluiten hier, hé.

Wat voor vraag is dat, alsof ik iets kleiner dan mij een man zou noemen!En waren die mannen kleiner of groter dan jij, qua lichaamslengte?

Mijn eerste grote liefde...Die 1m90-wens moet ergens te verklaren zijn...![]()

Als je dat nu kan zien is dat behoorlijk creepy! *Sluit ostentatief de gordijnen!*I can see that!
Ah daarom sprak niemand mij aanMaar als tienermeisje viel het wel op dat tijdens het uitgaan, 80% van de mannen een gesprek voerde met mijn borsten ipv met mij.![]()
Een wipje buiten kan dan ook wel eens deugd doen.Buitenwippers zijn niet de personen waar ik trauma's aan heb over gehouden!![]()
Tijd voor een hey in’t echt hé. Ik kan zondag!De aantal "Hey's" dat ik al van u gekregen heb jong![]()
Maar die is nu niet meer uw lief hé, die 1m90. Want dat zijn onbetrouwbare sujetten! De sweetspot zit op 1m84.Mijn eerste grote liefde...![]()