Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Bericht van een moeder dat m’n zoon uitgenodigd is op feestje van haar zoon. Past in onze planning dus ik bevestig.
Ik vertel dat tegen de zoon “Hu, wie is dat?” 👌
Aha mysterie opgelost. Van een andere moeder (@Mulan en die zendt wel signalen uit :unsure: ) intussen begrepen dat ge die voornaam totáál anders uitspreekt. Ik ben hier te oud voor mannekes.

Ge hebt gelijk, dat blind zijn kan het niet verklaren.

@Squidward Damn woman iemand blind en willoos maken, wat heeft em gedaan om u zo kwaad te krijgen. Graag mij op voorhand verwittigen als ik in uw vizier kom. Ik wil nog de mogelijkheid hebben om te onderhandelen.
Ik ben maar onderaannemer, de vraag die je moet stellen is ‘wie anders heeft hij zo kwaad gemaakt’. Ik heb met niemand beef 😇
In mijn Excel staat er bij Pardal ‘die ziet al genoeg af’.

Van de deze zie ik voorlopig nog geen indicaties in die richting 🤔
... "van de deze"

elaborate-tell-me-more.gif

Lol hoe komt het dat we in deze thread zitten? Deze convo lijkt mij toch "slowchat-ok" te zijn?

@welke mod het ook gemoved heeft (@Loser @coldplayke @BlackOccult misschien?): Kunnen jullie aub verduidelijken wat wel/niet in de slowchat mag?
Want geen probleem om de regels te volgen, en ik probeer dat ook echt, maar als de "regels" (impliciete dan, want historisch stond dit type zaken in de slowchat) veranderen kan ik het niet weten hé :).

Lol hoe komt het dat we in deze thread zitten? Deze convo lijkt mij toch "slowchat-ok" te zijn?

@welke mod het ook gemoved heeft (@Loser @coldplayke @BlackOccult misschien?): Kunnen jullie aub verduidelijken wat wel/niet in de slowchat mag?
Want geen probleem om de regels te volgen, en ik probeer dat ook echt, maar als de "regels" (impliciete dan, want historisch stond dit type zaken in de slowchat) veranderen kan ik het niet weten hé :).
Je bent niet de enige met dat "probleem"...

Ik heb strafpunten gekregen wegens seksueel getint/geflirt in een post naar Mulan.

Ik voel me aangerand en vuil!

Wees blij dat je ze niet gewist hebt :unsure:

Terug
Bovenaan