Grote Finale - Spanje vs Argentinie - 19 Juli 2026 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .
Bizarre wissels toch bij Argentinië. Paredes had er al kunnen afliggen en Montiel was ook gewoon aan een sterke match bezig.

Ik heb daar toch weer het gevoel bij van te veel de val in de goal proberen binnen te lopen, ipv te schieten.
Dat is wellicht een beetje de bluts met de buil. Als de laatste pass er niet doorkomt is het altijd jammer dat er niet eerder getrapt is, maar als die er wel komt, is het meestal 90%+ goal.

De ware aard begint weer boven te komen, en dan hebben ze al een paar keer chance gehad dat de scheids niets geeft.

Oh man ik heb denk ik nog nooit zo hard tégen een ploeg gesupporterd dan nu tegen Argentinië. Al 2 WK's op rij dat die met puur chance en blinde scheidsrechters zich door de wedstrijden banen. Nu hebben ze nog Messi, maar vanaf het volgend WK zullen het gewoon 11 hooligans zijn zonder een tovenaar.

Vamos
Dat gezaag over chance en refs hebben we intussen een triljoen keer gehoord, maar ik ben ook zeer benieuwd naar wat Argentinië zonder Messi zal voorstellen. Ik beeld me momenteel iets als Paraguay in, en ze mogen denk ik van geluk spreken dat het intussen moeilijker is om je niet te plaatsen dan wel in Zuid-Amerika of ze zijn er binnen 4 jaar gewoon niet bij.

Hoogtepunten van de rustshow :biglaugh:

1536x864_cmsv2_edef54fd-627f-521a-9c5f-1aed28d32f98-9843554.jpg

eedea42f-ea46-40ae-b035-06a1bfb89fef.png

Dat gezaag over chance en refs hebben we intussen een triljoen keer gehoord, maar ik ben ook zeer benieuwd naar wat Argentinië zonder Messi zal voorstellen. Ik beeld me momenteel iets als Paraguay in, en ze mogen denk ik van geluk spreken dat het intussen moeilijker is om je niet te plaatsen dan wel in Zuid-Amerika of ze zijn er binnen 4 jaar gewoon niet bij.
Zegt wel iets als uw eerste wissel een 38-jarige Otamendi moet zijn.. Daar gaat toch serieus doorgeselecteerd moeten worden.

Die gaan veel beter voetbal spelen zonder Messi. Die spelen nu effectief elke match met 10. Het is nu niet dat die niet genoeg talent hebben rondlopen he…

Terug
Bovenaan