Guess the Game

Nope. Het zijn inderdaad tanks waarmee je speelt en je kunt het samen met een vriend op hetzelfde toetsenbord spelen.

Ik zou meer screenshots kunnen tonen maar dat zullen meer een ander achtergrondkleur zijn (kleur van de grond dus), deze screen zegt eigenlijk alles over het spel.

Edit: Misschien iets diepgaander. Het is inderdaad vrij identiek aan het spel dat Thin Liz vernoemde, maar het is 13 jaar ouder. Het is niet op myabandonware.com te vinden en het woord "Tanks" komt in de titel voor.

Laatst bewerkt:
Rainy Burmecia van de meest "objectief" beste Final Fantasy imo

Ik ma denken dat @bugsystyle het wel ging raden :p
Doordat ik blijkbaar nog in het verleden zat te leven (ik dacht dat de laatste post de mythologydude was en ik ben dan niet meer verder gaan scrollen), Ik heb dat dus volledig gemist!

Moet wel bekennen dat ik het eerst niet doorhad, maar met je post van de regendruppels zag ik terug de volledige scene voor me met Quina. Nochtans veel slapeloze nachten gehad met de soundtrack, omdat die nummers in je hoofd bleven spoken. Een van mijn favorieten was trouwens Terra.
Heel veel goesting om deze nog es op de playstation te leggen.

"Hit The Whammy Button!!" Jezus die kerel is geweldig, zou hem direct vervangen voor Leto's Joker😂

Screenshots terug gevonden se van een aantal jaar geleden.

Kon uw logo uploaden en dan zo op u cape, zeilen etc gooien, good times maar helaas uitwerking was wa minder zoals zoveel in dit soort games ;)

1618839785959.png

1618839927428.png

Terug
Bovenaan