Savatar Well-known member Crowdfunder FE 2 maart 2021 #21 The Witness is correct. In my opinion een van de beste games ooit in zijn genre!
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 3 maart 2021 #23 Glad vergeten, ging het vanmorgen doen. Momentje.
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 3 maart 2021 #26 Savatar zei: Kill it with fire? Klik om te vergroten... Jep.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 3 maart 2021 #27 Lol, dat was een gokje want nooit gespeeld maar had die deze week ergens in een youtube lijstje gezien. Anyway... next one!
Lol, dat was een gokje want nooit gespeeld maar had die deze week ergens in een youtube lijstje gezien. Anyway... next one!
Joeri Redacteur Crowdfunder FE Platinum Trophy 3 maart 2021 #28 Savatar zei: Lol, dat was een gokje want nooit gespeeld maar had die deze week ergens in een youtube lijstje gezien. Klik om te vergroten... Ja komt morgen uit, is voor review. Daarmee... Dacht van 'die wordt niet geraden'. Loool!
Savatar zei: Lol, dat was een gokje want nooit gespeeld maar had die deze week ergens in een youtube lijstje gezien. Klik om te vergroten... Ja komt morgen uit, is voor review. Daarmee... Dacht van 'die wordt niet geraden'. Loool!
eightytwo Well-known member Platinum Trophy 3 maart 2021 #29 Damn @Savatar, ik weet het en ik wil niets zeggen, had één van de vorige al goed geraden en ik ben te benieuwd of iemand anders het weet, haha.
Damn @Savatar, ik weet het en ik wil niets zeggen, had één van de vorige al goed geraden en ik ben te benieuwd of iemand anders het weet, haha.
eightytwo Well-known member Platinum Trophy 3 maart 2021 #31 Koonut zei: DS game dus? Klik om te vergroten... Yesss!
Bunkerbudy Well-known member Platinum Trophy 4 maart 2021 #32 Kheb het eens gegoogled, ken het spel absoluut niet, dus ga ook niet antwoorden Edit: Dat spel krijgt verdomd goeie reviews amai.
Kheb het eens gegoogled, ken het spel absoluut niet, dus ga ook niet antwoorden Edit: Dat spel krijgt verdomd goeie reviews amai.
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #33 Is naar mijn mening een goed spel dat onder de radar is gebleven. Combinatie van de 2 spelconcepten klopt gewoon.
Is naar mijn mening een goed spel dat onder de radar is gebleven. Combinatie van de 2 spelconcepten klopt gewoon.