Guess the Game

Ik heb efkes gameplay van Lost Eden bekeken, wtf is da man, die dino's die praten en die mond die zo maf beweegt :lol:.
7th guest was ne makkelijken inderdaad. Echt ne (cult) classic. Daar is nu ook ne remaster van. Mss moet ik die eens spelen want voor de jonge Muscleduck was dit veel te moeilijk.

Voor de huidige screenshot ga ik een serieuze stab in the dark doen: Broken Sword 2. Ik heb echt het gevoel dat ik het zou moeten kennen, maar het zit te ver vrees ik.

20200901013122_1.jpg

Ik heb efkes gameplay van Lost Eden bekeken, wtf is da man, die dino's die praten en die mond die zo maf beweegt :laugh:.
Het is een spel uit 1995, toen was dit kei goed en de 3D was voor toen super mooi. Helaas hebben de graphics de tand des tijds niet bepaald goed doorstaan.

Inderdaad Wing Commander III

Ik wil een nieuwe goede Wing Commander game :cry:
Amai seg, ik herinner mij nog ten tijde van Prophecy dat ge de extra missies/DLC gratis kon downloaden toen.
Dat was een hele opgave voor een 56k verbinding eind jaren '90

Ik heb efkes gameplay van Lost Eden bekeken, wtf is da man, die dino's die praten en die mond die zo maf beweegt :laugh:.
Nu stelt da inderdaad niks meer voor.

Er is dan inderdaad gekozen voor 2d karakters waarmee ge kunt praten, maar die hebben zelden meer dan 2 animation states (praten/niet praten).
Maar ge moet u inbeelden: alle bewegingen, die uw personage in die game maakte, was FMV (aangezien de 3d engines toen eigenlijk nog niet bestonden). Die game was dus voor die tijd gigantisch en best wel hoogstaand! We spreken hier over MSDos he.

Inderdaad Wing Commander III

Ik wil een nieuwe goede Wing Commander game :cry:
Amai seg, ik herinner mij nog ten tijde van Prophecy dat ge de extra missies/DLC gratis kon downloaden toen.
Dat was een hele opgave voor een 56k verbinding eind jaren '90
star citizen e :unsure:

Terug
Bovenaan