Guess the Game

Ik ga nog eens lekker moeilijk doen. Eentje dat ik totaal zot gespeeld heb maar volgens mij niemand gaat kennen.

maxresdefault.jpg

Opgezocht, nooit gespeeld, en denk zelfs nooit ergens tekoop gezien want dat had ik zeker eens bekeken. Ziet er fel uit :p

Ja kdenk dat het misschien wat moeilijk is zonder google. Ik ga een hint geven waar misschien volk de titel mee kan raden zonder het te kennen.

Er was op de SNES een racespel met een isometrisch camerastandpunt en er ietwat RC-uitziende autokes. Het verhaal was totaal over the top met races op verschillende planeten. Heel comic-book cartoony. Veel landmijnen droppen en elkaar kapot schieten. Het had muziek van o.a. Black Sabbath, Deep Purple en Steppenwolf.

Dat SNES-spel is niet wat we zoeken maar dit PSX spel is in Europa uitgebracht als een vervolg daarop. In Amerika was het een alleenstaand spel. Als ge dat SNES-spel kunt raden, kunt ge ook de titel van dit raden. ;)

Ook moeten opzoeken. Ik heb de titel al wel eens gehoord.
Maar behalve rollcage eigenlijk ook nooit dit type games gespeeld.

Rock and Roll Racing 2, kweet de subtitel ni.
Iemand anders mag posten.

Ja kdenk dat het misschien wat moeilijk is zonder google. Ik ga een hint geven waar misschien volk de titel mee kan raden zonder het te kennen.

Er was op de SNES een racespel met een isometrisch camerastandpunt en er ietwat RC-uitziende autokes. Het verhaal was totaal over the top met races op verschillende planeten. Heel comic-book cartoony. Veel landmijnen droppen en elkaar kapot schieten. Het had muziek van o.a. Black Sabbath, Deep Purple en Steppenwolf.

Dat SNES-spel is niet wat we zoeken maar dit PSX spel is in Europa uitgebracht als een vervolg daarop. In Amerika was het een alleenstaand spel. Als ge dat SNES-spel kunt raden, kunt ge ook de titel van dit raden. ;)
Vervolg op 1 van mijn fav games of alle time=>
  • Rock n’ Roll Racing: De coolste “racer” van het 16-bit tijdsperk
    Runner-up: Burnout
En de SNES versie was superieur aan de Megadrive versie, omdat ge bij de SNES met de schouderknoppen + D-pad ne coole 180 kon doen, raketten vuren, en terug 180 :coolbrows: (en nu ik dit type, denk ik dat ik dit hier al gezegd heb).
De 2e had ik iets minder legaal op de psx, maar was maar sucky :headshake:.

Rock and Roll Racing 2, kweet de subtitel ni.
Iemand anders mag posten.
Dat is em! Rock and Roll Racing 2: Red Asphalt. In Amerika was het alleen maar Red Asphalt.
Vervolg op 1 van mijn fav games of alle time=>
Yep van mij en mijn maten ook. Ge kunt gaan denken wat er door ons hoofd ging toen wij plots in de Game Mania Rock and Roll Racing 2 op PSX zagen liggen. Wij hebben vaak met dat dooske in ons handen gestaan totdat we geld genoeg hadden om het te kopen.

En eens we het hadden waren we er ook helemaal zot van. Ik denk dat nu als volwassene den 1 wel beter de tand des tijds heeft doorstaan maar als bengel van 12 jaar was den 2 echt de max. Ik heb vaak ook mijn huiswerk zitten maken met dat spel in mennen disc-man. Als ik nu opnieuw ernaar luister is het wel iets minder indrukwekkend. ^_^
En de SNES versie was superieur aan de Megadrive versie, omdat ge bij de SNES met de schouderknoppen + D-pad ne coole 180 kon doen, raketten vuren, en terug 180 :coolbrows: (en nu ik dit type, denk ik dat ik dit hier al gezegd heb).
Dat niet alleen. Op de Megadrive-versie stopte de muziek elke keer dat de commentator iets zei. Onvergeeflijk voor een game als dit.
De 2e had ik iets minder legaal op de psx, maar was maar sucky :headshake:.
Ik was er zot van zoals hierboven gezegd. ^_^

Trouwens ook al eens van Motor Rock gehoord? Is blijkbaar binnen een week van Steam gehaald omdat ze geen toelating hadden om RnRR te hermaken.

Terug
Bovenaan