Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In geen enkele guess thread, maar toch doen sommigen het. Tant pis, geen ramp, zolang het niet constant is en het hele "spel" onderuit haalt.In alle eer en geweten zou je in deze thread geen image search mogen gebruiken hé.
Is't Sacrifice?

Nope.Camelot? Geen idee, ik kwam dat ooit tegen in een PCGameplay en hoop dat het dat is![]()
ahja, nu herken ik het. Wel moeten googlen want zat ver wegLaatste screenshot
![]()

Savage: The Battle for Newerth, toch hé?Je mag het dan zeggen als je het weet he @OfFPiR.
Het is dus een online fps en rts hybrid uit 2003, waarbij bij elk team één persoon de rol van commander overneemt. Fantastisch spel, waarvan ik heel hard hoop dat er ooit eens een remake komt.
Yep!Savage: The Battle for Newerth, toch hé?
Hoh, ja en nee. De developers zijn later overgeschakeld naar moba's wel, maar Savage was toch een beetje een genre op zijn eigen. Eventjes Wikipedia quoten:Hmmm, het zegt me niets eigenlijk. Een soort van voorloper van MOBA's dan?
Is dat niet die fps van command and conquer? Kan niet op de naam komen![]()

Google het en dan ist aan uIs dat niet die fps van command and conquer? Kan niet op de naam komen![]()

Command and conquer: RenegadeGoogle het en dan ist aan u![]()

Ook nog een idee om pics van te posten, geannuleerde gamesmaar die was geannuleerd