Gemini Rue!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gemini Rue!
Geniale game voor die tijd.
correct!Secret of Monkey Island?
Zo een typische game die ik nooit zou spelen :')
Damn it, net te laat@Mégane Lords of the Fallen!

... 1 van mijn all time favorite games.
.Ow god hoe hebt gullie dit gedaan? Ik heb eens goed nagedacht, maar ik kan onmogelijk downsizen tot een lijst van 5
Mijne top 5 zit hier ergens in, maar vraag het niet morgen nog eens, want dan ligt het waarschijnlijk anders.
Puntje voor wie er volledig door leest:
- Bioshock Infinite: Burial at Sea: Beste story-driven game ... De manier waarop Infinite een verhaal weeft, en u als speler betrekt is verhalende kunst! Bioshock 1 had de betere gameplay en een heel goed, maar te nutteloos lang uitgerokken verhaal. Infinite had het betere verhaal, maar saaie gameplay. Beide hadden enorm goed level design & sfeer. Burial At Sea combineert de beste elementen van de 2. Wie het nog niet gespeeld heeft, dikke aanrader.
Runner-up: Portal 1 & 2, Braid, The Stanley Parable, Deus Ex
- Wild9 & Comix Zone: Beste basic / straight-up 2D platformers. Dit is sowieso mijn favo game genre.
Runner-up: Heart of Darkness, Phantom 2040, Super Mario 3, Guacamelee, Oddworld Abe’s Odessey, Earthworm Jim 1 & 2
- Flashback & Portal 1+2: Beste “howly fuck hoe inventief is dit spel?” ... Flashback sowieso de oudste, in basis een 2D platformer, maar zoveel meer, zijn tijd enorm vooruit. Portal kent iedereen wel
Runner-up: Superhot (VR), Omikron: The Nomad Soul, Deus Ex, Dishonored, Gary’s Mod, Blade Runner
- Half Life 2: Beste FPS, serieus ... hoe goed is dit spel nog steeds. Half Life 1 was een klassieker en vooruitstrevend, 2 is nog klassiekeriger en vooruitstrevendigerder. De impact van HL is nog steeds voelbaar, en heeft FPS, en gaming an sich, onmiskenbaar beïnvloed.
Runner-up: Dooms, Quakes, Wolf3D, RTCW
- Mark of the Ninja: Favo stealth game ... verschrikkelijk ondergewaardeerd, maar enorm inventieve 2D stealth platformer.
Runner-up: Metal Gear Solid, Tenchu
- Fallout 2 en/of New Vegas: Beste RPG ... De betere versies van Fallout 1 en Fallout 3 ... imo de 2 beste RPGs ooit. Ik heb echt zooooooooveel tijd verscheten in Fallout 2.
Runner-up: Mass Effect 1 ... ik blijf 1 stukken beter vinden dan de rest. Vanaf de 2e is het allemaal wat dumbed down en wat simpeler (zowel het verhaal, de lore, en de gameplay). Het blijven wel goede spellen uiteraard.
- Tekken 3: Beste fighter ... allé de opvolgers zijn technisch beter, maar de deze deed het als eerste echt goed
Runner-up: Mortal Kombats (wint sowieso most fun fighter), Bushido Blade
- GTA Vice & 4: Beste sandbox games ... die hele reeks is golden, maar dees hebben een speciaal plaatsje
Runner-up: Euh, de rest van de GTA reeks + RDR zeker?
- Counter Strike: Mijn grootste timesink ever
Runner-up: (timesinks): UT99, THPS 2, Fifa
- Hotline Miami: My favorite weird game ... een combinatie van elementen die op zichzelf allemaal raar zijn (distorted sound & visuals, raar verhaal, repetitive gameplay, ...). Maar op de 1 of andere manier vult alles elkaar perfect aan, en werkt het als een top spel. Neem 1 van die elementen weg, en het kakt waarschijnlijk volledig in elkaar.
Runner-up: Harvester (wie kent dees nog?), Genital Jousting, Dropsy, Mother Russia Bleeds
- Rollcage: Het beste “dit was wel heel erg fun met vrienden” spel
Runner-up: MOHAA (PANZERSCHRECK !!), CS, UT99, Tekken 3, THPS 2, Fifa, NBA, Genital Jousting
- Ninja Gaiden Black: Moeilijk, moeilijker, moeilijksts, TOPspel met TOPcontrols. Ik weet niet hoeveel tijd ik heb verscheten hieraan.
Runner-up: Super Meat Boy
- Mercs: De coolste “shooter” van het 16-bit tijdsperk, deze speel ik nog een 5 keer per jaar uit.
- Rock n’ Roll Racing: De coolste “racer” van het 16-bit tijdsperk
Runner-up: Burnout
En dan nog een een aantal games die er net buiten vielen, maar absoluut het vermelden waard zijn: Resident Evil 2, Dead Rising, Max Payne 1 & 2, Crimsonland, Commander Keen, Commandos 1 & 2, Streets of Rage 2, Mirror's Edge, Red Alert, Z, Worms.
Ik zat dan toch in de buurt met mijn SimsKatamari Damacy?

Hoog tijd dat Bamco eens een "complete collection" uitbrengt!@Koonut Such skill, very princely indeed!
De helse Chryssalid missie! Mannekes ik heb tranen gelaten bij dit level. Azo veel man aan verloren.Is dat iets van XCOM?