Guess the Game

Idem, heb er lang naar zitten terugzoeken en onlangs herontdekt hoe deze heet. Ik herinnerde me zo'n chille zuiderse gitaar als achtergrondmuziek. Gek dat je in staat bent dat 20 jaar op te slaan in je geheugen. Die demo snapte ik trouwens niks van, ik wist niet eens hoe je wapens moest gebruiken. Een paar keer rondgedwaald, puzzels niet kunnen oplossen, etcetera. Misschien net omdat ik nooit verder ben geraakt heeft die game altijd een air van mysterie gehouden voor mij.

Bijna al mijn game-ervaringen van voor het jaar 2000 komen van demo's die bij PC Zone zaten, omdat mijn broer eens twee jaar een abonnement had. Heb zo wsl echt honderd gamedemo's gespeeld.

Idem, heb er lang naar zitten terugzoeken en onlangs herontdekt hoe deze heet. Ik herinnerde me zo'n chille zuiderse gitaar als achtergrondmuziek. Gek dat je in staat bent dat 20 jaar op te slaan in je geheugen. Die demo snapte ik trouwens niks van, ik wist niet eens hoe je wapens moest gebruiken. Een paar keer rondgedwaald, puzzels niet kunnen oplossen, etcetera. Misschien net omdat ik nooit verder ben geraakt heeft die game altijd een air van mysterie gehouden voor mij.

Bijna al mijn game-ervaringen van voor het jaar 2000 komen van demo's die bij PC Zone zaten, omdat mijn broer eens twee jaar een abonnement had. Heb zo wsl echt honderd gamedemo's gespeeld.
Dat is allemaal heel herkenbaar!
Veel herinner ik er mij niet van. Je kon met 1 of 2? personages spelen, je had een vuurspreuk, etc.
De tekenstijl blijft je wel bij.

Ah, PC Zone - nostalgie!
Samen met PC Gameplay mijn favoriete boekje omdat er elke maand een CD bijzat vol demo's en patches!

Demo's waren zo belangrijk en leuk toen. Spijtig dat de demoversie na 2000 meer en meer in onbruik is geraakt en pas recent een heropleving heeft.
Een goede demo deed/doet mij een spel instant kopen of nooit meer spelen.

Hier nog eentje dat ik haast vergeten was maar zoveel gespeeld heb:

pic.jpg

Je had C&C fans en je had... fans

Dat is allemaal heel herkenbaar!
Veel herinner ik er mij niet van. Je kon met 1 of 2? personages spelen, je had een vuurspreuk, etc.
De tekenstijl blijft je wel bij.

Ah, PC Zone - nostalgie!
Samen met PC Gameplay mijn favoriete boekje omdat er elke maand een CD bijzat vol demo's en patches!

Demo's waren zo belangrijk en leuk toen. Spijtig dat de demoversie na 2000 meer en meer in onbruik is geraakt en pas recent een heropleving heeft.
Een goede demo deed/doet mij een spel instant kopen of nooit meer spelen.

Hier nog eentje dat ik haast vergeten was maar zoveel gespeeld heb:

pic.jpg

Je had C&C fans en je had... fans
Nooit gesnapt wat mensen zo geweldig aan TA vonden. Ik kwam van de C&C en AOE reeksen en kreeg deze op mn bord. Dat was teleurstellend, eigenlijk.

Minecraft? Eigenlijk schandalig dat ik het niet met zekerheid kan zeggen want Minecraft is letterlijk de game waar ik het meeste uren in heb gestoken in mijn volledige leven. Anderzijds, ook wel de ideale game om gewoon je eigen muziek op te zetten.

Laatst bewerkt:
Minecraft it is. Geniale ost. Gans emotioneel terug naar boven spelunken terwijl ge maar amper de nacht hebt overleefd van god weet wat ge allemaal zijt tegengekomen. Goddamn arrow skellies! Meer met verschoten dan de meeste moderne horror games.

Ik kan nu eens nooit die geluidsfragmenten thuis brengen, ondanks dat ik die games gespeeld heb :S.
Edit: Ah, maar in dit geval dus niet. Minecraft nooit gespeeld.

Terug
Bovenaan