Guess the Game

Regelmatig tegengekomen in mijn zoektocht naar een toffe Metroidvania maar werd omschreven als zeer moeilijk dus wijselijk gepast :D Hollow Knight vond ik al moeilijk genoeg!

3aHLrww.jpg

Orisinal: Winter Bells. Met moeite een video game te noemen maar ooit eens moeten spelen bij een uitdaging om een high score te breken. Verschrikkelijk.

T zou kunnen gemakkelijk zijn, dus ik begin met een smalle strook en zal geleidelijk verbreden indien nodig.

g8yJ8MC.png

Edit: Ja lap

Laatst bewerkt:
Hmmmmmgrmbl.. MONKEYBALL?!! :D
Ma da's zelfs geen genre.. i mean Monkeyball is alles, Monkeyball is racen, bowlen, platformen, puzzlen.. ik ga slecht slapen..:unsure:

FEf h'sdfhg sf <saj' p\shgs AS- TIMESPLITTERS!
Jezus lief ik had er mijn ongeboren zoon voor verwed dat het een Sega game zou zijn.. het geheugen is niet meer wat het ooit was.

Met mijn gulzig gegok mag iemand anders wel posten!

Laatst bewerkt:
FEf h'sdfhg sf <saj' p\shgs AS- TIMESPLITTERS!
Jezus lief ik had er mijn ongeboren zoon voor verwed dat het een Sega game zou zijn.. het geheugen is niet meer wat het ooit was.

Met mijn gulzig gegok mag iemand anders wel posten!
:ROFLMAO:
Juist! Toen ik Monkeyball zag wilde ik al als extra hint posten dat er best wel een overeenkomst is tussen de twee op een bepaald aspect :tongue: Blijft mijn favo FPS of all time.

Spijtig genoeg zo'n game da'k heb gemist indertijd. Nochtans serieus wat Goldeneye en Perfect Dark gespeeld. Props trouwens voor die vaseline filter, da komt ni in paint zeker? :unsure:

Zelf nooit gespeeld. Console shooters waren niet mijn ding. Ik vond er wel altijd zo raar uitzien hoe er geen hand model was en die wapens gewoon in de lucht sweefden. Da's iets dat Dusk nu ook doet.

Terug
Bovenaan