JieBie888 Active member Crowdfunder FE 29 maart 2021 #1.581 Coolguy zei: System Shock 2? Klik om te vergroten... Denk ik ook
Coolguy Well-known member 29 maart 2021 #1.582 De font style (en de kleur) lijken toch hard daarop. Binnenkort komt de remake uit! Hoge verwachtingen hier
De font style (en de kleur) lijken toch hard daarop. Binnenkort komt de remake uit! Hoge verwachtingen hier
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 29 maart 2021 #1.586 Cool, geen idee waarom ik daaraan dacht bij het zien van je screens, heb die nauwelijks gespeeld als kind.
Cool, geen idee waarom ik daaraan dacht bij het zien van je screens, heb die nauwelijks gespeeld als kind.
Kas de Kalebas Well-known member Crowdfunder FE 29 maart 2021 #1.597 eeuh... jewel... euhm fighter? Wenen Huilen Leren zuipen Bever ruiken
Dexels Well-known member 29 maart 2021 #1.599 Kas de Kalebas zei: eeuh... jewel... euhm fighter? Klik om te vergroten... dan staat er een sterreke tekort. Jewel Master zou wel kunnen
Kas de Kalebas zei: eeuh... jewel... euhm fighter? Klik om te vergroten... dan staat er een sterreke tekort. Jewel Master zou wel kunnen
Savatar Well-known member Crowdfunder FE 29 maart 2021 #1.600 Bijna, het is niet fighter. Niemand die deze game kent?