Tinufiel Well-known member 8 april 2021 #2.063 Sir.Killalot zei: Nieuwe. Voor wie het nooit gespeeld heeft, zal dit een moeilijke zijn. Klik om te vergroten... Doet mij wat denken aan de beta map van The Oregon Trail. Is het dat?
Sir.Killalot zei: Nieuwe. Voor wie het nooit gespeeld heeft, zal dit een moeilijke zijn. Klik om te vergroten... Doet mij wat denken aan de beta map van The Oregon Trail. Is het dat?
EvilSwordfish Active member 8 april 2021 #2.065 Ik herken hem, maar ik weet ni van wa... Gaat zo eentje zijn da van zodra de titel gezegd is ik een "Juuuust" momentje ga hebben
Ik herken hem, maar ik weet ni van wa... Gaat zo eentje zijn da van zodra de titel gezegd is ik een "Juuuust" momentje ga hebben
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.069 kil911ler zei: 'vroeg' Klik om te vergroten... De kinderen waren bij de grootouders vannacht, dus heb kunnen uitslapen . Momentje!
kil911ler zei: 'vroeg' Klik om te vergroten... De kinderen waren bij de grootouders vannacht, dus heb kunnen uitslapen . Momentje!
Timberwinter Well-known member 9 april 2021 #2.071 Sir.Killalot zei: De kinderen waren bij de grootouders vannacht, dus heb kunnen uitslapen . Momentje! Klik om te vergroten... “Uitslapen” noemt hij dat
Sir.Killalot zei: De kinderen waren bij de grootouders vannacht, dus heb kunnen uitslapen . Momentje! Klik om te vergroten... “Uitslapen” noemt hij dat
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.072 Palasam zei: “Uitslapen” noemt hij dat Klik om te vergroten... Tot 08:00!!
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.073 Ik heb da precies ook gespeeld. Volgens mij was dat een browser survival game... edit: Die2Nite?
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.074 recipe4hate zei: Ik heb da precies ook gespeeld. Volgens mij was dat een browser survival game... edit: Die2Nite? Klik om te vergroten... Yes! Geestig spel.
recipe4hate zei: Ik heb da precies ook gespeeld. Volgens mij was dat een browser survival game... edit: Die2Nite? Klik om te vergroten... Yes! Geestig spel.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.075 Eens benieuwd hoe lang het duurt voor deze geraden wordt. Op zich echt wel een goeie game, vond ik.
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.076 Lijkt op de Prince of Persia, maar na zijn pensioen.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.077 Misschien dat die na zijn adventuring days aan een balie is gaan werken. Dit is trouwens slechts een NPC in de game.
Misschien dat die na zijn adventuring days aan een balie is gaan werken. Dit is trouwens slechts een NPC in de game.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2.080 striker zei: Indiana Jones and the fate of atlantis? Klik om te vergroten... Neen, maar ge denkt wel in de goeie richting.
striker zei: Indiana Jones and the fate of atlantis? Klik om te vergroten... Neen, maar ge denkt wel in de goeie richting.