JieBie888 Active member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.201 Coolguy zei: Little Big Adventure Klik om te vergroten... Pfffff moet duidelijk moeilijkere games vinden
Coolguy zei: Little Big Adventure Klik om te vergroten... Pfffff moet duidelijk moeilijkere games vinden
Coolguy Well-known member 13 april 2021 #2.202 Nooit zelf gespeeld maar de hoofdpersonage is erg herkenbaar Zag direct de boxart voor mij Hier is de volgende: Instant-buy als ze hier ooit een remake zouden van maken!
Nooit zelf gespeeld maar de hoofdpersonage is erg herkenbaar Zag direct de boxart voor mij Hier is de volgende: Instant-buy als ze hier ooit een remake zouden van maken!
Coolguy Well-known member 13 april 2021 #2.206 Muscleduck zei: Jazz Jackrabit! Klik om te vergroten... Dat is het!
Muscleduck Well-known member 13 april 2021 #2.207 Ne simpele he. 'k Heb da echt veel gespeeld Nieuwe: Ik begin wat moeilijker maar zal regelmatig wel eens een 2e, 3e screenshot posten.
Ne simpele he. 'k Heb da echt veel gespeeld Nieuwe: Ik begin wat moeilijker maar zal regelmatig wel eens een 2e, 3e screenshot posten.
Timberwinter Well-known member 13 april 2021 #2.209 De stijl doet me wat denken aan Cuphead, maar vermoed dat het dat niet is.
Muscleduck Well-known member 13 april 2021 #2.210 Niet correct. Ik post een 2e: Over ca een uurtje kom ik nog eens kijken.
Coolguy Well-known member 13 april 2021 #2.211 Ziet er zo slecht uit dat het Zelda op dat Phillips systeem kan zijn!
Muscleduck Well-known member 13 april 2021 #2.212 Neenee zeker niet. Ik vond het echt een plezant spel. Ik was wel eeeh... 8 of zo? Nog eentje, met de UI er bij. Straks post ik ene met de hoofdfiguur.
Neenee zeker niet. Ik vond het echt een plezant spel. Ik was wel eeeh... 8 of zo? Nog eentje, met de UI er bij. Straks post ik ene met de hoofdfiguur.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.213 Ah, die andere Lowe game die niet Larry is, Turin's Pathway of zoiets. Nooit gespeeld, playthrough half van gezien.
Ah, die andere Lowe game die niet Larry is, Turin's Pathway of zoiets. Nooit gespeeld, playthrough half van gezien.
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.215 Milj...MS-DOS en Windows 3.x. Had ik moeten weten Naam zegt me zeker iets en de UI ook. Zeker toen voorbij zien komen. Next.
Milj...MS-DOS en Windows 3.x. Had ik moeten weten Naam zegt me zeker iets en de UI ook. Zeker toen voorbij zien komen. Next.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.216 Ah, bijna just . Iemand anders mag posten.
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 13 april 2021 #2.217 Mogelijk mijn favoriete tune uit de hele serie https://soundcloud.com/user-194703377%2Fluckynmbahskevn
Mogelijk mijn favoriete tune uit de hele serie https://soundcloud.com/user-194703377%2Fluckynmbahskevn
NoGo Active member Crowdfunder FE 14 april 2021 #2.219 Klinkt heel erg als Wipeout HD, die heb ik het meeste gespeeld (platinum! ), is het die?
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 14 april 2021 #2.220 NoGo zei: (platinum! ) Klik om te vergroten... Motherfkr! Die heb ik opgegeven En idd Wipeout HD, geen gigantische grote fan van Noisia, ma deze track is echt wel perfect voor Wipeout.
NoGo zei: (platinum! ) Klik om te vergroten... Motherfkr! Die heb ik opgegeven En idd Wipeout HD, geen gigantische grote fan van Noisia, ma deze track is echt wel perfect voor Wipeout.