Guess the Game

Carrier Air Wing, correct. De weggever hier was gewoon die namen in google intypen en de naam van het spel verschijnt al op eerste pagina.

Zag het spel voor het eerst toen ik als klein manneke op vakantie ging in Frankrijk en de camping had een klein lunaparkske (oh de goede oude tijd) en dit spel was razend populair.

Eenmaal thuisgekomen probeerde ik dat spel te vinden, maar ja internet bestond toen nog niet en zo'n 3-4 jaar geleden herinnerde ik me dit spel opeens weer. Enkele uren op gezocht en gevonden. Emulator + rom afgehaald en gespeeld. Als klein manneke had ik er zoveel moeite mee en nu ist vrij easy.

Hehe, zo lunapark momenten is iets speciaals voor onze generatie he. Voor mij is Wonder Boy In Monsterland zo eentje. Dat stond in de cafetaria van een manege waar ik was aan het leren paardrijden maar ik mocht nooit spelen van ons ma. Echt uren staan staren naar die attract mode en wanneer andere mensen speelden. Toen ooit eens ene keer kwam mijn tante binnen en daarvan kreeg ik wel 20 frank. Ik was zo content dat ik hals overkop dat erin stak terwijl eigenlijk het continue-scherm van de vorige nog was aan het aftellen. Daardoor begon ik heel laat in het spel waar het al kei moeilijk was en was ik binnen 10 seconden terug dood. :frown:

Eens ik dat een dikke tien jaar later vond op MAME was ik in de zevende hemel natuurlijk. :) Sindsdien hier in Japan ook nog wel eens tegen gekomen in een retro lunapark. Uiteraard met veel plezier 100 yen ingestoken toen.

Carrier Air Wing, correct. De weggever hier was gewoon die namen in google intypen en de naam van het spel verschijnt al op eerste pagina.
Googelen is vals spelen, dat doen we hier niet.
Als we alles zouden mogen googelen, zou het maar een saaie thread zijn.

Zag het spel voor het eerst toen ik als klein manneke op vakantie ging in Frankrijk en de camping had een klein lunaparkske (oh de goede oude tijd) en dit spel was razend populair.

Eenmaal thuisgekomen probeerde ik dat spel te vinden, maar ja internet bestond toen nog niet en zo'n 3-4 jaar geleden herinnerde ik me dit spel opeens weer. Enkele uren op gezocht en gevonden. Emulator + rom afgehaald en gespeeld. Als klein manneke had ik er zoveel moeite mee en nu ist vrij easy.
Afhankelijk van welke versie je gespeeld hebt: meestal is de versie van de arcade moeilijker dan de home versie.

Leeftijdsverschil speelt ook wel ne grote rol wi. Hoe vaak had je als kind niet een game die je aartsmoeilijk vond, aan de kant lag en dan zoveel jaren later weer speelt en het was dan makkelijker.

Anyway gij hoort de volgende screenshot te posten comrade. :unsure:

Of omgekeerd: uw reflexen worden trager en spelletjes die je vroeger als kind in 1 trok uitspeelde (Mario, Sonic, enz.) zijn nu wel moeilijk.

Of omgekeerd: uw reflexen worden trager en spelletjes die je vroeger als kind in 1 trok uitspeelde (Mario, Sonic, enz.) zijn nu wel moeilijk.
Dat heb ik gemerkt met de crash & spyro remasters op ps4, plots veeel moeilijker dan ik me herinner

Dan zal ik die op een Zen-momentje nog eens moeten proberen.
Tot net voor de eindbaas van spel 1 geraakt maar ik heb in jaren niet zo hard moeten ragen als in dat spel - het was voor mijzelf belachelijk hoe boos het mij maakte.

Dus ik ben toen maar wijselijk gestopt om verder kwaad te voorkomen.

Terug
Bovenaan