Guess the Game

Ja deel 1 is wel euh, klinisch platformen. En de Boss fights zijn echt vies kaka.

Deel 2 is de enige volwaardige klassieker in die Trilogy voor mij. Variatie ten top en toch net iets toegankelijker zonder ooit te makkelijk te zijn.

Dat heb ik nu ook wel met die Crash remaster tbh. Met games als Super Mario Bros 2j en Super Meat Boy heb ik dan weer geen probleem. Ik vroeg mij af of het aan mijn skillz in 2d vs 3d lag maar misschien ligt het gewoon aan de controls, ja.

Nope. Een tip dan: voor heel wat jonge knapen van toen was dit 'AR', vrijwel niemand benoemde dit game met zijn volledige naam. Alhoewel ook uitgekomen op de Commodore, ZX en Amstrad, was dit toch redelijk populair op PC.

Vrees wel dat dit ook ééntje gaat zijn voor de ouwe zakken hier zoals mij. :)

zvTgMgR.png

This was the third Infocomic: a new type of story containing nice graphics full with cinematic-sequences! Infocomics were programmed for Infocom by Tom Snyder productions and their C64 versions were saved from oblivion thanks to the PRECAP project.

xxxxxxxxx I was written by Elizabeth Langosy and was released in April 1988.
Ik had gezegd dat ik iets moeilijk ging zoeken hé. ;)

Goh ja...alleen omdat mijne maat een Commodore 64 had, anders had ik het niet geweten. Is één van die Zorkquest games. Vraag me niet welke.

Terug
Bovenaan