Guess the Game

Hier ene speciaal dan voor C64 liefhebbers

7844.png

Hier ene speciaal dan voor C64 liefhebbers

7844.png
Hah dat heb ik ook veel gespeeld, maar ik ken de naam niet (net zoals 90% van mijn C64 games). Want dat was ene met tapes, en ik had enkel een boekske waar in stond 1m52: Karate, 2m37: mijnen, ... :rofl:

Hah dat heb ik ook veel gespeeld, maar ik ken de naam niet (net zoals 90% van mijn C64 games). Want dat was ene met tapes, en ik had enkel een boekske waar in stond 1m52: Karate, 2m37: mijnen, ... :rofl:
Het boekske...dat was uiteraard essentieel om te weten wanneer je spel klaar was met laden.
Het spel van de screen had nog een turbo nodig, wat langer duurde om in te laden
En het is inderdaad The way of the exploding fist.

Ik ben daar zo op mijn 5e of 6e mee begonnen, met gewoon een uitgetypt script voor mij ... L-O-A-D, R-U-N. Om dan op uw 9e uw mind blown te hebben dat het "load" en "run" is :laugh:.

@Tinufiel Zijn screen: Ik heb gegoogled dus ga niks zeggen. Het was uiteindelijk ander spel dan ik dacht. Ik heb nooit de praise voor uw spel gesnapt. Ik vond het maar mager.

Juist, Firewatch.

Ik vond dat wel een goed "spel". Psychologisch een sterk verhaal en mooi gebracht. En nét lang genoeg om niet te vervelen.

Al hele tijd aan het wachten eer dat een VR versie krijgt. Lijkt maar niet te gebeuren. Ik wandel wel eens graag in VR.

Terug
Bovenaan