Hades

Ik heb ook nog eens de moed bij elkaar gezocht en nog een aantal runs gedaan. Toch twee keer 2 bosses verslaan.
Het is idd echt wel een goed spel. Elke run levert wel iets op waardoor je weer een fractie sterker bent dan vorige keer.

Ik gebruik de boog, vooral om mijn afstand te bewaren. Maar mijn hoofdaanval is doorgaans wel de dash met deflect.

Nu begint het echte spel! Welk wapen?
Kleine tip: verspreid uw titan's blood niet te veel in het begin. Kies 1 aspect om direct volledig te upgraden. Grote power spike.
Varatha, de speer. Ik wissel nu ook gewoon af van wapen afhankelijk van welke de darkness buff heeft. Voorlopig nog niet echt titans blood geïnvesteerd, goeie tip!

Ik begin ook vaak aan een run niet met het idee om het eind te halen, maar om zoveel mogelijk van een bepaald item te verzamelen. Momenteel bezig om elk personage minstens één keer nectar te geven en om nog een hoop keys te verzamelen om alles van de spiegel vrij te spelen.

Daarna ga ik me bezig houden met die nieuwe Pact of Punishment.

Alle ben er ook eens mee begonnen. Eerste run dood aan boss fight en de 3 daaropvolgende ze telkens gekilled. Boss 2 was bijna dood op eerste attempt :s op naar de 2de attempt! Totaal 4 runs gedaan nu :p

Alle ben er ook eens mee begonnen. Eerste run dood aan boss fight en de 3 daaropvolgende ze telkens gekilled. Boss 2 was bijna dood op eerste attempt :S op naar de 2de attempt! Totaal 4 runs gedaan nu :p
Gaat precies goed vooruit bij u! De tweede baas vond ik makkelijker dan de eerste, ik heb die op mijn eerste poging gedood, met de boog is die iets te makkelijk.

Sinds ik een hele run tot een goed einde gebracht heb, ga ik wat vlotter door het spel. Ondertussen met 3 wapens de eindbaas verslagen.

ik denk ik aan de 40 runs zit, en ik loop momenteel wat vast op de 3e eindbaas. gewoon omdat het er 2 zijn.

Gaat precies goed vooruit bij u! De tweede baas vond ik makkelijker dan de eerste, ik heb die op mijn eerste poging gedood, met de boog is die iets te makkelijk.

Sinds ik een hele run tot een goed einde gebracht heb, ga ik wat vlotter door het spel. Ondertussen met 3 wapens de eindbaas verslagen.
Gaat idd best vlot, 2de boss ligt nu neer in de 5de run en ga nu 3de regio eerste keer doen, 125 HP Speer met damage updgrad +3 en devine dash atm. Kheb het gevoel dat het gaat goe komen xD

Edit: Kheb ook nog 1 Lucky Tooth en Death Deffiance stack over :eek:
Edit: 3de boss first try dood, wel 2 revives nodig gehad en maar 13 HP over xD

Speelde het 2de deel eigenlijk te snel, kunt veel meer opt gemak spelen.

Laatst bewerkt:
Alle net eerste keer tegen de final boss gespeeld 1/3 van zijn HP kunnen clearen en twas gedaan xD
Had wel niks meer van revives over enzo. Ik verpruts te veel op die 3de boss, daar moetek echt nog wa oefenen.

Maar in 6 runs tot den eind baas en al 2 keer voorbij de voorlaatste lijkt me niet slecht xD

Ik heb een 18 keer gedaan om tot de eindbaas te geraken. Althans ik ga ervan uit dat het de eindbaas is want ik heb hem niet verslaan.
Ik ga het geweer nog eens testen maar ik ben er ongeveer wel klaar mee nu. Best straf want ik geef dit soort games meestal quasi onmiddellijk op dus het wist mij wel te boeien.

Nooooo, so close 😭

2de poging tot de final boss, sterf ik als em op 5-10% HP staat. Die laatste aanvallen dat die bij doet hitten als een truck amai.
Ik had eigenlijk ver nog niet van HP verloren tot op dat laatst 1/4 van die fight om dan 2 maal echt kapot gemaakt te worden :p

En hij ligt neer. Had het deze run absoluut niet verwacht want de build was veeeel slechter.
Maar de fight zelf veel beter uitgevoerd. Alle in 10 runs ligt em neer. Nu maar eens die wapens allemaal unlocken zeker :p

Wel echt een awesome game ze.

240224365_1004060680373055_2948347426270364193_n.jpg

En hij ligt neer. Had het deze run absoluut niet verwacht want de build was veeeel slechter.
Maar de fight zelf veel beter uitgevoerd. Alle in 10 runs ligt em neer. Nu maar eens die wapens allemaal unlocken zeker :p

Wel echt een awesome game ze.

240224365_1004060680373055_2948347426270364193_n.jpg
Speel je in god of hell mode ?

Nice met welke wapen heb je je run gecleared ?

parel van een game. ik heb deze op release in enkele dagen uitgespeeld. is daar ondertussen al wat meer extra content voor? Had voor mij niet zoveel replayability als ik dacht...

Speel je in god of hell mode ?

Nice met welke wapen heb je je run gecleared ?
Gewoon de standaard mode aangezien het mijn eerste uren zijn. God mode zie ik mezelf niet op te starten Hell mode misschien wel later als ik het spel nog beter onder de knie heb en wat bewuster kan builden tijdens een run. Gecleared met het schild, met de speer was ik ook al eens tot bij hem geraakt, maar was een hopeloze poging xD

Ik denk dat ik alleen al voor de derde baas meer dan 10 runs nodig had :unsure:
Ik vond die ook het lastigste, nog steeds zelf. Ook al heb ik die erna nog maar 1 keer neergehaald, de fight zelf voelde eigenlijk iets chiller dan die 3de boss. Nu met de build waar ik voor probeerde te gaan telkens lukte die 3de ook wel al veel vlotter omdat ik er een strategie voor had gevonden die precies wel leek te werken en ook vrij decent werkt tegen de volgende. Tis in het begin wel altijd wat zoeken wat de beste aanpak is. Buiten die Hydra boss, dat is wat een push over, zeker met ranged...

Run 2 heeft niet lang op zich laten wachten! Net geen 20 min sneller dan de eerste clear. Zelfde wapen ( schild ) gebruikt.

240339078_535718857514372_5444318263797163617_n.png

Heb je dan ook de pact of punishment al? Even vergeten hoe het werkt. Indien ja zou ik aanraden om al eens met de extreme measures optie te experimenteren.
Jup, na je eerste clear komt die vrij voor je aan je nieuwe run begint. Ben die nog wat aan het af wachten omdat ik nog niet alle wapens heb en ook nog geen enkele aspect unlocked heb. Wil me dus nu paar rondjes focussen op resources farmen en alles unlocken. Daarna eens die heats bekijken.

Terug
Bovenaan