Str8_6
Well-known member
Doet me denken aan die keer dat er zo een immense mist was op de autostrade in Ieper waardoor er een kettingbotsing was. Een vrouw stond achter een vrachtwagen stil en zag plots uit de mist nog een vrachtwagen komen. Haar reactie was om direct uit de auto te springen.
Had die blijven zitten dan vonden ze die nooit meer terug. Zotte reflex.
Had die blijven zitten dan vonden ze die nooit meer terug. Zotte reflex.
- kijken naar Skyfall. Het was zaterdag en één dag na de aanslagen in Parijs. Het complex zat stampvol en ook in onze zaal was bijna elke plaats volzet. Film begon, de sfeer was goed, maar na ongeveer een half uur klonk er kort een soort van alarm, lichten gingen plots aan en film stopte. Eerst was er wat verwarring, maar toen moesten we ons zo snel mogelijk naar de uitgang begeven. Het gebeurde al bij al vrij rustig en er brak gelukkig geen paniek uit, maar ik weet nog dat ik dacht dat ik me erop voorbereidde dat elk moment het geluid van ontploffingen of geweerschoten zou weerklinken of dat er een paar (zelfmoord)terroristen de zaal gingen binnenstormen. Achteraf was het vals alarm, maar heel de cinema was wel ontruimd geweest. Heeft een grapjas een valse bommelding gedaan, was het een doelbewust telefoontje om paniek te zaaien,...