the_fox
Well-known member
Ja, kan ff duren. Bij mij was het later dezelfde dag (wel om 'smorgends vroeg al geplaatst) maar in deze thread zijn er mensen waarbij het een paar dagen duurde.Daarstraks heeft Fluvius een digitale gasmeter komen plaatsen (nog niet actief gesteld). Blijkbaar moest er dan ook een nieuwe digitale elektriciteitsmeter komen (vorige was ook al digitaal maar blijkbaar verouderd).
Nu merkte ik zonet dat ik geen data binnenkreeg op de homewizard. 'k Ga kijken naar de dongle en die heeft rode lamp ipv groen.
Op de meter zelf zag ik geen zwart driehoekje bij p1 meter dus 'k ga er vanuit dat ze de poort op de nieuwe meter niet opengezet hebben. Wou dit dan fiksen op mijn fluvius, maar daar zie ik enkel de oude meter staan.
Iemand ervaring mee? Gaat er wat tijd over alvorens ik de nieuwe meter zie staan?
En ja, poort staat standaard dicht en moet per meter aangevraagd worden om open te zetten.

Digitale elektriciteitsmeter en watermeter zijn geplaatst. Gasmeter had hij ook mee maar was "oei, da's een oude aansluiting, dat mogen wij niet doen. Fluvius zal contact met u opnemn.". Sindsdien niets meer gehoord over de gasmeter