Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Nieuwsgierig: wat waren die belangrijke punten die ze opschreef, en wat hebben jullie eraan gedaan?
Goh da's ondertussen al een jaar of tien geleden nu. Ik weet het niet meer allemaal precies maar 1 punt was om meer tijd samen door te brengen. Dat hebben we dan gedaan door meer op dezelfde momenten thuis te zijn bijvoorbeeld.

Hier gisteren met de nieuwe vriendin tot 2u 's nachts ofzo gebabbeld over veel maar ook vooral over wat we seksueel graag hebben.
Dat was langs beide kanten wel toch wel wat met klamme handjes en zweten dingen vertellen, maar eigenlijk wel een super gezellige avond van gemaakt. Ik merkte wel al dat ze veel dezelfde dingen graag had, het was gisteren wel al best heftig ervoor en we hadden er al eens kort in grote lijnen over gebabbeld, maar goed nu hebben we toch zo goed als alles op tafel (of bed zoals je wil) gegooid.
En op dat vlak is het, thank God, ook een geweldige match (op misschien wat héél kleine dingetjes na, maar geen dealbreakers).
95% van de dingen overlappen elkaar gewoon en de overige waar we niet direct matchen gaan we toch es zien wat het samen geeft.

Toch wel wat opgelucht tbh. Allee, dankzij mijn ex veel dingen leren appreciëren waarvan ik niet wist dat ik het zo fijn zou vinden. Dat zou ik nu toch allemaal wel enorm missen. Moest het zo zijn, dan was het zo maar ik ben toch wel opgelucht nu.

Nu hopen dat er niks fundamenteels mis is met haar :unsure:
Maar zo lijkt het niet (al is dat zelfs na 4 jaar geen garantie :tongue:)

Laatst bewerkt:
Hier gisteren met de nieuwe vriendin tot 2u 's nachts ofzo gebabbeld over veel maar ook vooral over wat we seksueel graag hebben.
Dat was langs beide kanten wel toch wel wat met klamme handjes en zweten dingen vertellen, maar eigenlijk wel een super gezellige avond van gemaakt. Ik merkte wel al dat ze veel dezelfde dingen graag had, het was gisteren wel al best heftig ervoor en we hadden er al eens kort in grote lijnen over gebabbeld, maar goed nu hebben we toch zo goed als alles op tafel (of bed zoals je wil) gegooid.
En op dat vlak is het, thank God, ook een geweldige match (op misschien wat héél kleine dingetjes na, maar geen dealbreakers).
95% van de dingen overlappen elkaar gewoon en de overige waar we niet direct matchen gaan we toch es zien wat het samen geeft.

Toch wel wat opgelucht tbh. Allee, dankzij mijn ex veel dingen leren appreciëren waarvan ik niet wist dat ik het zo fijn zou vinden. Dat zou ik nu toch allemaal wel enorm missen. Moest het zo zijn, dan was het zo maar ik ben toch wel opgelucht nu.

Nu hopen dat er niks fundamenteels mis is met haar :unsure:
Maar zo lijkt het niet (al is dat zelfs na 4 jaar geen garantie :tongue:)
Tot 2u 's nachts over seks praten en er dan pas aan beginnen, lijkt me behoorlijk vermoeiend! 😬

Tot 2u 's nachts over seks praten en er dan pas aan beginnen, lijkt me behoorlijk vermoeiend! 😬

Nee, nee het was na de seks hé :D
En het was net omdat we daar toch al wat dingen deden die de richting wel aangaven (en we dat ook wel al es hadden laten vallen welke richting we leuk vonden) dat we het uitgebreid hadden over dingen die we graag hadden.

Ja amai, dat moeten toch al speciale dingen zijn, denk ik dan ook. Ik moet ook direct denken aan bij kay-gell in de poep. I mean:

"het was net omdat we daar toch al wat dingen deden die de richting wel aangaven (en we dat ook wel al es hadden laten vallen welke richting we leuk vonden)"

Ja amai, dat moeten toch al speciale dingen zijn, denk ik dan ook. Ik moet ook direct denken aan bij kay-gell in de poep. I mean:

"het was net omdat we daar toch al wat dingen deden die de richting wel aangaven (en we dat ook wel al es hadden laten vallen welke richting we leuk vonden)"
Kan ook choking zijn, of (extreme) bondage of Roleplay of vrouwenlingerie aandoen ...

Nu, kvind dat het tijd is om nog wat taboes te breken kaygell

Edit: of sounding :v

Is het zo raar om choking leuk te vinden?
Doe ik wel ns bij mn vriendin, op haar aanvraag.

Is het zo raar om iets anaals leuk te vinden?
Doet mn vriendin wel eens bij mij, op mijn aanvraag. En ik bij haar.

Zo, taboes doorbroken!

Zo, taboes doorbroken!
Allemaal op de eerste all-the-way-date ook? Pittige sessie! 😉

Zo, taboes doorbroken!

Er is een wezenlijk verschil tussen nieuwsgierigheid wanneer iemand vage hints geeft om iets dan niet te benoemen en taboes.
Kay-gell is hier nu eenmaal een opvallend figuur dus dat er dan speculatie is over iets waar hij wat vaag over doet is vrij normaal.

Wat trouwens niet wil zeggen dat hij dat recht niet heeft. Ook opvallende figuren mogen een lijn trekken over wat ze willen delen en wat niet. Dat heeft niets met taboe te maken, met wel met privacy. Niet iedereen voelt de nood om met de wereld te delen wat er allemaal in welke lichaamsholte wordt gestoken en dat is ok.

Er is een wezenlijk verschil tussen nieuwsgierigheid wanneer iemand vage hints geeft om iets dan niet te benoemen en taboes.
Kay-gell is hier nu eenmaal een opvallend figuur dus dat er dan speculatie is over iets waar hij wat vaag over doet is vrij normaal.

Wat trouwens niet wil zeggen dat hij dat recht niet heeft. Ook opvallende figuren mogen een lijn trekken over wat ze willen delen en wat niet. Dat heeft niets met taboe te maken, met wel met privacy. Niet iedereen voelt de nood om met de wereld te delen wat er allemaal in welke lichaamsholte wordt gestoken en dat is ok.
Het wordt hier idd soms een beetje een kijkfile wanneer bepaalde leden posten 😋

Terug
Bovenaan