Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Stigmatiserende post
Mja, klonk gewoon als een uitspraak van een 15-jarige wiens droomvrouw uit een of andere game komt. Nog altijd eigenlijk, maar you do you.

Heb je ooit een ultra intelligente vrouw ontmoet? Ik helaas maar één keer. Met AI liefkes kan het nog dieper dan die éné keer.

Met de gewone klassieke mens kan het niet. Ook wordt de gewone mens redelijk snel oud en begin je als man op de jongere generatie te kijken ipv je vrouw.

Waarom zou je per se een 'ultra intelligente' vrouw willen? Ben je zelf dan ook 'ultra intelligent' misschien?

Lijkt me vermoeiend.

En eerlijk, 90% van de mensen die zichzelf ultra intelligent vinden zijn meestal debielen.

Heb ik nooit beweerd. Ik vind het gewoon een zeer aantrekkelijke eigenschap das alles.

Heb je ooit een ultra intelligente vrouw ontmoet? Ik helaas maar één keer. Met AI liefkes kan het nog dieper dan die éné keer.
Ja, maar die konden bij moment ook wel stinken of irrationeel zijn vermoed ik.
Met de gewone klassieke mens kan het niet. Ook wordt de gewone mens redelijk snel oud en begin je als man op de jongere generatie te kijken ipv je vrouw.
Ja, dit is wel een unieke gedachte die een connectie met een menselijk wezen in de weg staat.

Best vaak, jij niet dan? Je moet natuurlijk niet de opgespoten lippen op Instagram zoeken (al zitten daar ook gewoon slimme vrouwen tussen), maar ja. Ik heb meerdere kennissen die Ingenieur zijn, CEO van een multinational, ...

Misschien zoek jij gewoon in de foute kringen?

@JanusDR uw hulp gevraagt omtrent AI.

Want een vrouw is per definitie minder intelligent dan een man? :unsure: Of hoe moeten we dit interpreteren?

Lijkt mij vooral vermoeiend, constante wannabe-intellectueel-conversaties. Ben je dan een band aan het opbouwen of aan het egotrippen? Ik vind intelligentie evengoed aantrekkelijk hé maar om nu een hele relatie daarop te bouwen… En liefst ook gecombineerd met serieus wat emotionele intelligentie.

Swat, troll alert, niet op ingaan MisterV.

Ik ga het niet tot in den treure herhalen hé EspExpat. Het is dringend tijd dat ge stopt met in het verleden te blijven hangen en erover geraakt. We waren gewoon niet compatibel.

En wat heb JIJ te bieden? Waarom zou een ultra intelligente vrouw voor u moeten kiezen?

De stereotypes die in het rond vliegen mogen nu ook stoppen.
Gelieve on topic te blijven of we gaan over tot warns/verwijderen van comments.

Met een 'AI liefke' bedoelde ik geen creepy uncanny valley shit trouwens, maar gewoon een 'betere mens', zoals bv in Blade runner (1982) waar de androids gewoon beter zijn ook qua kwaliteiten als empatisch vermogen.

Ik denk dat de meeste mannen hun pollekes mogen kussen met het feit dat de vrouw op één of andere manier beter onderhoudt waar manlief zijn eigen brol laat rondslingeren :sarcastic:.
Ik kon dien van mij gisteren weer achter het behang plakken terwijl hij zijn festival-valies aan het maken was. ‘waar zijn mijn waterdichte kousen?’/ ‘waar is mijn pet?’ / ‘waar is mijn zonnebril’ / ‘waar is mijn kampeerstoeltje’ etc.

Chance dat mijn hersencellen ondanks beginnende zwangerschapsdementie onthouden waar ik die spullen vorige zomer voor het laatst gezien heb :unsure:. Waarom krijgen wij vrouwen die verantwoordelijkheid? :(

Ik denk dat de meeste mannen hun pollekes mogen kussen met het feit dat de vrouw op één of andere manier beter onderhoudt waar manlief zijn eigen brol laat rondslingeren :sarcastic:.
Ik kon dien van mij gisteren weer achter het behang plakken terwijl hij zijn festival-valies aan het maken was. ‘waar zijn mijn waterdichte kousen?’/ ‘waar is mijn pet?’ / ‘waar is mijn zonnebril’ / ‘waar is mijn kampeerstoeltje’ etc.

Chance dat mijn hersencellen ondanks beginnende zwangerschapsdementie onthouden waar ik die spullen vorige zomer voor het laatst gezien heb :unsure:. Waarom krijgen wij vrouwen die verantwoordelijkheid? :(
Hier is dat toch wel omgekeerd. Het is te zeggen, als zij het effectief heeft laten verdwijnen "omdat het in de weg lag", is de kans iets groter dat zij het terugvindt.

Ik kan eindelijk mijn keuze in de poll van "Nee, en nog nooit een partner gehad" veranderen naar "Ja, iemand van het andere geslacht". 😊 🥰 ❤️
Tsk zomaar een bombshell droppen en niks van info, hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hoe lang is het al? Maar toch proficiat

Tsk zomaar een bombshell droppen en niks van info, hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Hoe lang is het al? Maar toch proficiat
Je vergeet het belangrijkste!
Is date 5 al gepasseerd? Zo ja, hebben jullie al seks gehad? Want indien niet zegt de BG-norm: Dumpen die handel! Of nog erger: Is het een paardenjongen?

Omdat je ze neemt?

Je ziet - op het internet- vaak ook vrouwen klagen over zaken als kerstcadeaus moeten kopen voor ZIJN familie, zaken moeten organiseren voor zijn vrienden, etc Waar als je dan even verder leest het er meestal op neerkomt dat zij vinden dat dat zou moeten gebeuren, hij het zich niet echt aantrekt, etc

Dus in uw voorbeeld, als hij naar een festival wil gaan dat hij zijn rommel dan zelf zoekt?

Gaat helemaal niet over verantwoordelijkheid maar over efficiëntie.
Je wil je valies zo snel en efficiënt mogelijk inladen en weet even niet meer waar je bepaalde spullen gelaten hebt. Ipv onmiddelijk te beginnen zoeken vraag je eerst aan de andere inwoners van je huis of zij toevallig deze spullen gezien hebben zodat je geen tijd verspilt met zoeken. Indien negatief antwoord kan je de zoektocht starten.
😉

Je vergeet het belangrijkste!
Is date 5 al gepasseerd? Zo ja, hebben jullie al seks gehad? Want indien niet zegt de BG-norm: Dumpen die handel! Of nog erger: Is het een paardenjongen?
Jamaarzeg @xAnyana, je mag hier nog met lachsmileys op reageren maar daarmee hebben we nog geen antwoord op al onze prangende vragen hé. Hoe kunnen de vrijgezellen hier nu weten hoe ze alles moeten aanpakken als er hier geen antwoorden komen wanneer iemand eens wél van 't straat geraakt? Alléhup, we hebben hier nood aan een portie verse roddels.

Verder wens ik je veel succes met je nieuwe relatie met Spiderman.

Misschien moet gij dan antwoorden op die vragen aangezien ge nu net zelf van straat zijt geraakt :oi22:
OK dan 🤪

Gematcht via Bumble. Een dag of twee later eens een avond wat kunnen chatten. Meestal ben ik diegene die dan op het einde van zo'n chatsessie vraagt om eens af te spreken maar deze keer was zij mij voor. Ze kwam heel enthousiast over en is dat eigenlijk nog altijd. Eerste date was een kleine week na de match, een 10 km gaan wandelen en onderweg wat gaan drinken. Tweede date wat gaan eten, nog een wandeling door 't stad en op het einde gekust. Hoe beter we mekaar leren kennen hoe beter het lijkt te matchen, niet alleen qua karakters maar bvb. ook levensvisie, gezinssituatie waarin we zijn opgegroeid, leeftijd kinderen en zo verder. Ongetwijfeld gaan er nog verschillen bovenkomen maar dat zien we dan wel, nu is het vooral genieten.
En ja, de eerste keer seks viel binnen de BG-norm 🤓 En het is geen paardenmeisje en geen poppemieke, helemaal mijn ding dus 🥰

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan