Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat veel mensen nu wel gewoon iemand leren kennen op die plek waar je zo'n 38u per week zit. Gerekend op 8u slaap per nacht is dat een derde van je wakkere uren per week. Eerlijk gezegd hangt het ook wel hard af van de "volwassenheid" van de mensen zelf of dat nu een probleem wordt na een relatiebreuk.
Heeft da ook nie wa te maken met de spanning/lust da het allemaal nie mag en out in the open is?Mja, het ding is dat je dat dus nooit op voorhand weet natuurlijk.
Iemand kan als collega superleuk zijn tot je er in relatie mee stapt als dan blijkt dat hij/zij dan toch niet zo volwassen in een relatie staat als je dacht en het loopt mis.
Het is een risico he, waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat het kan werken natuurlijk maar de gevolgen bij mislopen zijn wel wat groter dan een gewone relatie.
Bwa, ik doelde er gewoon op dat zaken zoals elkaar het leven zuur maken na een relatiebreuk voor mij toch maar redelijk marginaal/onvolwassen gedrag is. Mensen die wat maturiteit bezitten kunnen toch met een ex samenwerken lijkt me.Mja, het ding is dat je dat dus nooit op voorhand weet natuurlijk.
Iemand kan als collega superleuk zijn tot je er in relatie mee stapt als dan blijkt dat hij/zij dan toch niet zo volwassen in een relatie staat als je dacht en het loopt mis.
Het is een risico he, waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat het kan werken natuurlijk maar de gevolgen bij mislopen zijn wel wat groter dan een gewone relatie.
Voila. Vorige zomer nog naar een trouwfeest geweest van een koppel dat mekaar heeft leren kennen op het werk. En dat is 1 vd sterkste koppels die ik ken.Ik denk dat er sneller een rem staat op het beginnen van een relatie met een collega, maar als je nu eenmaal gevoelens hebt voor elkaar ... dan zou ik er gewoon voor gaan.
Zou uw vrouw dat wel ok vinden?Ik denk dat er sneller een rem staat op het beginnen van een relatie met een collega, maar als je nu eenmaal gevoelens hebt voor elkaar ... dan zou ik er gewoon voor gaan.
Alleen als 't een toffe is.Zou uw vrouw dat wel ok vinden?
Met de obligate billenscan op het kopieerapparaat?Ik heb nog nooit een office romance gehad. Wel spijtig eigenlijk want had mij wel cool geleken om te vozen op het werk.
Getting fucked on Company time. Klinkt goed.Ik heb nog nooit een office romance gehad. Wel spijtig eigenlijk want had mij wel cool geleken om te vozen op het werk.
Tegengekomen, for experiments sake ook eens ge liked, wel ni op tinderIk ben enkele jaren terug Ihsane Chioua Lekhli tegengekomen op Tinder. Maar het was geen wederzijdse like. Spijtig, ik vond/vind dat echt een knappe vrouw.
Nu zoals hier al gezegd, als man is Tinder gewoon een uitputtingsslag. Je moet daar zeker geen conclusies door gaan trekken over je uiterlijk hoor, @Jonas89 .
Sorry, vergeten melden in het juiste topic: Ik heb een lief.En heeft dit topic nu werkelijk een jaar (bijna toch) stilgelegen?
En heeft dit topic nu werkelijk een jaar (bijna toch) stilgelegen?

Dat zag eigen zijn aan je hechtingsstijl, ik heb het ook. Bekijk eens de filmpjes van Paulien Timmer op Youtube, die kunnen mogelijk helpen. Bv.Nog iemand last van piekeren over je partner?
Ik heb het in elke relatie al gehad. Ze borrelen op wanneer de prille verliefdheid gaat liggen.
De vraag of zij wel de juiste is voor mij...
Spijtig genoeg weet ik ondertussen niet meer of de twijfels rationeel zijn, of deze eigen aan mezelf zijn.
Heb dat in het verleden een paar keer gehad, volgens mijn therapeut had het ook te maken met mijn hechtingsstijl vs die van hen. Ik weet er het fijne niet meer van maar aangezien Touring ook de hechtingsstijlen vermeldde is het mss wel de moeite waard om daarover bij te lezen.Nog iemand last van piekeren over je partner?
Ik heb het in elke relatie al gehad. Ze borrelen op wanneer de prille verliefdheid gaat liggen.
De vraag of zij wel de juiste is voor mij...
Spijtig genoeg weet ik ondertussen niet meer of de twijfels rationeel zijn, of deze eigen aan mezelf zijn.