Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Bedankt, handige info.

En hoe heb je dat opgelost?
Of ben je niet meer met die partners?
Bij de vorige relaties strandde het steeds na jaren twijfelen en passief afbouwen.
Vaak trok ik me zo hard terug dat de andere het uitmaakte.

Vervolgens had ik er spijt van maar was het kalf al verdronken.

Leren kennen via Bumble en zij begon met, I kid you not, “ken ik u van ergens?”. Nu iets meer dan een jaar samen. ☺️
En sinds oktober na zes jaar, samenwonen, een zoontje en uiteindelijk relatie- én individuele therapie uit elkaar gegaan. Bittere pil, want ik dacht er oud mee te worden en dat dit mijn eerste en laatste relatie zou zijn.
Het ergste vind ik dat oppervlakkig/praktisch contact van de ene op de andere dag. Alsof die zes jaar voor haar weinig betekend hebben. Ze was al langer 'uitgecheckt' en voor mij begon dat proces terwijl zij er al verder in stond. Voor mij heeft ze iig heel veel betekend.
En natuurlijk mijn zoon door de week moeten missen, dan is 't wel erg stil in huis ...

Ik heb geen lief, maar zou wel graag een willen. Ik vind mezelf niet echt relatie materiaal, ben niet actief opzoek. Als dertigjarige zijn er veel verwachtingen lijkt me, waar ik niet aan kan voldoen. Ik vind vrouwen heel erg emotioneel en verbaal sterk, wat een goede zaak is. Ik met een spraakstoornis, schrikt me dat wat af. Ik hou van een beetje verlegenheid, bescheiden/humbleness. Dan ben ik meer op mijn gemak.

Ik heb geen lief, maar zou wel graag een willen. Ik vind mezelf niet echt relatie materiaal, ben niet actief opzoek. Als dertigjarige zijn er veel verwachtingen lijkt me, waar ik niet aan kan voldoen. Ik vind vrouwen heel erg emotioneel en verbaal sterk, wat een goede zaak is. Ik met een spraakstoornis, schrikt me dat wat af. Ik hou van een beetje verlegenheid, bescheiden/humbleness. Dan ben ik meer op mijn gemak.
Die lopen zeker en vast ook rond hoor. Met tijd kom je de juiste wel tegen, niet overhaasten.

Terug
Bovenaan