Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Deze keer was het dan "kom je nog mee voor een dessertje?"

(Wel stil zijn want mijn Ex is nog thuis )

Afsluiten met, kom maar mee binnen in mijn huis, bij mij zult ge veiliger zijn dan eender waar :rofl:
1. Bij een eerste date niet afspreken bij iemand thuis is regel nr1 bij verstandige vrouwen (die niet op zoek zijn naar een wip.)
2. Hij heeft een grote auto en de parking ligt in het donker behoorlijk onzichtbaar.. 😈

Tbh dat afspreken zonder intenties gaat ge mij toch moeten uitleggen. Als ge een hobby deelt of een gezamelijk doel hebt, sure. Maar anders? Gewoon nekeer zien of x vanop BG ook zo een toffe kerel is int echt? Daar zitten toch wat intenties achter hé :v

Edit: voor de zekerheid, ge moet mij dat niet uitleggen hé.

Laatst bewerkt:
Tbh dat afspreken zonder intenties gaat ge mij toch moeten uitleggen. Als ge een hobby deelt of een gezamelijk doel hebt, sure. Maar anders? Gewoon nekeer zien of x vanop BG ook zo een toffe kerel is int echt? Daar zitten toch wat intenties achter hé :v
Gewoon meer mensen leren kennen. Want ge heb toch iets gezamelijk: het forum.

Allez als er altijd een intentie achter moet zitten snap ik echt niet waarom ik geen berichtjes krijg van de BG leden, ben een super toffe kerel en ook ongelofelijk knap

Allez als er altijd een intentie achter moet zitten snap ik echt niet waarom ik geen berichtjes krijg van de BG leden, ben een super toffe kerel en ook ongelofelijk knap
dus de intentie is meer mensen leren kennen

Edit: voor de zekerheid, ge moet mij dat niet uitleggen hé.
Zijt gij een toffe?

Omdat mensen hier wel wat meer eigenschappen zoeken in een goede partner dan net die twee. Bijvoorbeeld;
Daarnaast denk ik dat ik de eigenschappen bezit die een goede partner zou moeten hebben (ik ben gezond, slim, heb werk, ben oprecht, loyaal, lief, knap, verantwoordelijkheidsgevoel, romantisch, bereid om moeite te doen, grappig, …)

Gohja, het forum als gezamelijk iets vind ik eerder mager. Er is zeker opportuniteit om hier nieuwe mensen te leren kennen maar dan is er imo toch iets extra buiten 'we zitten allebei op bg'. Dat kan dan gaan van 'we zijn allebei bezig met fotografie (en gaan samen foto's trekken/ervaring opdoen en uitwisselen', 'we willen allebei naar film x/event y' of zelfs 'we hebben een gedeelde ervaring waarover we ons hart eens willen luchten'*. Uiteraard gecombineerd met een tekort aan mensen om die dingen te delen in uw huidige omgeving.

*Voor Mulan en misterv kan dat dus perfect zijn dat het feit dat ze allebei alleenstaande ouders zijn (en voor misterv recent dus zeker nog wat meer nood aan venting) en dat ze (oa) daarom besloten ne koffie te gaan drinken :v

Het kan ook dat ze elkaar gewoon heel interessant en tof vonden gebaseerd op hun pms en echt gewoon nieuwsgierig waren naar elkaar irl maar dan zit er toch - al dan niet uitgesproken - een beetje verwachting achter, niet? :P

Zijt gij een toffe?
Dat hangt er van af aan wie ge het vraagt :unsure:

Gohja, het forum als gezamelijk iets vind ik eerder mager. Er is zeker opportuniteit om hier nieuwe mensen te leren kennen maar dan is er imo toch iets extra buiten 'we zitten allebei op bg'. Dat kan dan gaan van 'we zijn allebei bezig met fotografie (en gaan samen foto's trekken/ervaring opdoen en uitwisselen', 'we willen allebei naar film x/event y' of zelfs 'we hebben een gedeelde ervaring waarover we ons hart eens willen luchten'*. Uiteraard gecombineerd met een tekort aan mensen om die dingen te delen in uw huidige omgeving.

*Voor Mulan en misterv kan dat dus perfect zijn dat het feit dat ze allebei alleenstaande ouders zijn (en voor misterv recent dus zeker nog wat meer nood aan venting) en dat ze (oa) daarom besloten ne koffie te gaan drinken :v

Het kan ook dat ze elkaar gewoon heel interessant en tof vonden gebaseerd op hun pms en echt gewoon nieuwsgierig waren naar elkaar irl maar dan zit er toch - al dan niet uitgesproken - een beetje verwachting achter, niet? :p

Dat hangt er van af aan wie ge het vraagt :unsure:
De verwachting kan toch ook zijn, gewoon iemand nieuw leren kennen. Ge kunt met mensen afspreken zonder romantische/seksuele intenties. Allez het schijnt.

Buiten als ge met @kay-gell afspreekt zo ne hete beer.

Ma ge wilt toch niet iemand nieuw leren kennen zonder gedeelde interesses!

(Tbh, tkomt allemaal opt zelfde neer ze. Het accent ligt voor mij gewoon anders. Ik zie mezelf niet gewoon zeggen 'ah ge zijt een toffe kerel, nekeer enen drinken?' itt tot iets concreet doen met iemand nieuw omdat u dat allebei interesseert en ge daar niet direct iemand voor hebt. Misschien omdat ik niet drink :thinking: )

Dit dus 🤷‍♂️
Veel input gekregen van Mulan i.v.m. afhandeling scheiding en dan geraak je ook al eens aan de praat over andere dingen en besluit je om eens te zien of die persoon in real life een beetje overeenkomt met het beeld dat je er online van hebt. En als't dan goed klikt dan doe je verder hé en steken die andere intenties ook de kop op.

Afspreken met vrouwen zonder intentie om iets verder te willen. Jullie blijven me verbazen.
Gaat dit niet opnieuw de toer op van 'mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn zonder meer?'.

Ik heb in een ver studentenverleden met Margeitje afgesproken en dat is vandaag nog steeds één van mijn beste vriendinnen :love2: . Was daar een concreet doel, niet echt. Uiteindelijk hebben wij gaandeweg wel gemeenschappelijke interesses gevonden die de vriendschap ongetwijfeld gevoed heeft (sporten/lopen/onze teckels zijn best buddies :p etc).

Gaat dit niet opnieuw de toer op van 'mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn zonder meer?'.

Ik heb in een ver studentenverleden met Margeitje afgesproken en dat is vandaag nog steeds één van mijn beste vriendinnen :love2: . Was daar een concreet doel, niet echt. Uiteindelijk hebben wij gaandeweg wel gemeenschappelijke interesses gevonden die de vriendschap ongetwijfeld gevoed heeft (sporten/lopen/onze teckels zijn best buddies :p etc).

Uw verhaal is toch naast de kwestie als het over mannen en vrouwen gaat?

Want jij sprak af met een vrouw?

Uw verhaal is toch naast de kwestie als het over mannen en vrouwen gaat?

Want jij sprak af met een vrouw?
Neen, dat bewijst dat als vrouwen onderling afspreken en goede maatjes worden dat niemand dat raar gaat vinden. Wij hebben initieel afgesproken zonder een concreet doel, eerder vanuit een nieuwsgierigheid/leuk nieuwe mensen te leren kennen.
Maar als een single man en single vrouw afspreken dan worden er wel altijd zekere intenties vermoed :p.

Ik zie niet in waarom "ah ge lijkt mij een toffe kerel, eens iets gaan drinken?" niet zou kunnen. Gewoon eens met iemand nieuw babbelen zonder enige bijbedoelingen is echt plezant (vind ik). Eens een beetje binnenkijken in iemand z'n leven, hoe hij/zij t leven ziet, zonder verplichtingen of verwachtingen en als ge nie wilt moet ge die persoon nooit meer zien. Daar moet eeeecht niet iets extra achter zitten of meer dan dat. Dat jullie dat niet kunnen of niet inzien wil niet zeggen dat iedereen zo in elkaar zit.

Ja ik zie hier ook wel gelijkenissen met de discussie op dat topic.
T helpt natuurlijk niet voor de perceptie dat er dan wél iets uit bloeit. Maar fuck it, we kennen mekaars intenties en hebben ons hier niet te verantwoorden.

Terug
Bovenaan