Help! Kado: inspiratie gevraagd….

June

Active member
Vandaag hoor ik dat een vriend van ons donderdag as jarig is en dat viert. Ik denk redelijk spontaan. Hij viert hier ook zijn vakantie dus het is een klein gezelschap, zo te zien. Wij komen net ook terug van vakantie en wij zijn nog een beetje aan het nagenieter ervan,.. zachtjes aan het landen.

Natuurlijk nemen we wel iets voor hem mee, iets dat niet enorm veel plek inneemt (omdat het ook weer mee naar huis moet). En geen drank, trouwens. Hij heeft als hobby muziek (luisteren en maken (hij zit ook in een band(je))) maar daar heeft hij eigenlijk alles al van. Bovendien is dat ook zo specifiek, dat wij toch niet het juiste uit kunnen zoeken. Hij is halverwege de 40, heeft drie kinderen (pubers) en werkt heel veel (eigen bedrijf). Ik heb geen inspiratie. Hij spreekt geen Nederlands of Frans.

Iemand een idee wat een leuk kado kan zijn?

waar is hier? welke muziek speelt hij? welke taal spreekt hij dan wel? welk eigen bedrijf? welk budget voorzien jullie? Allez, je bent wel heel vaag om mee te kunnen denken, imo.

waar is hier? welke muziek speelt hij? welke taal spreekt hij dan wel? welk eigen bedrijf? welk budget voorzien jullie? Allez, je bent wel heel vaag om mee te kunnen denken, imo.

Sorry, is dat allemaal nodig dan? Ok: Benelux (trekt rond met zijn sleurhut), hardrock, Engelstalig, advocaat, budget: tussen de €20-€50…

sleurhut, dus misschien iets van kampinggerief?

BBQ wanten en voorschoot?
plectrums van zijn favoriete groep (als hij de gitarist is van dat bandje) of een t-shirt van die groep?
bongobon voor ontbijt

tot daar mijn inspiratie :p

Terug
Bovenaan