Het 2de grote laadkaarten topic: welke kaart gebruik jij om meer/minder seks aan te kaarten met je partner of seks te initiëren na een burengeschil?

Slyke

Well-known member
Er is nood aan meer integratie op dit forum.
Te veel versnippering in allerlei verschillende topics.

Welke kaart gebruik jij?
Heb je een paal staan in de slaapkamer?
Of moet je telkens 'en public' seks initiëren omdat de elektriciteit bij jou thuis nog niet op drie fasen zit?

Wat met de kinderen? Hebben die een eigen laadpas of slapen ze op hun eigen kamer?

Wat als jouw vrouw je een massage cadeau doet? Heeft ze die dan betaald met jouw eigen kaart of gebruikte ze een app?

Als ik seks wil initiëren hang ik mijn vriendin eerst aan de laadpaal. Wanneer ze is volgeladen heeft ze genoeg energie voor minstens twee uur plezier. Daarna gaat ze in slaapstand.

Als ik zin heb in meer hang ik ze 10 minuten aan de snellader, dan kan ze weer een uurtje mee.

Mijn favoriete laadpoort is de voorkant.

Als laadkaart gebruik ik een Michelin local op 1/200 000.

Je gebruikt best de 3 poorten ja, liefst afzonderlijk, soms enkele gelijk maar dan heb ik een hulpstuk vandoen want ik maak mijn handen niet graag vuil.
Toch geen pomp als hulpstuk?
Waar is de tijd dat er nog pompen waren met bediening?

Toch geen pomp als hulpstuk?
Waar is de tijd dat er nog pompen waren met bediening?
Ik heb nog steeds personeel om mij te bedienen, die gleuf raakt niet vanzelf gevuld. Schilder me aub niet af als plebs, het is hier nog steeds BG.

Ik heb klachten:
Alle vrouwen waarmee ik seks heb vragen een rotatietarief per minuut + een forfaitaire opstartvergoeding.
Zou een hybride plugin iets oplossen?

Ik heb klachten:
Alle vrouwen waarmee ik seks heb vragen een rotatietarief per minuut + een forfaitaire opstartvergoeding.
Neem er zeker geen met aardgas. Dat lijkt goedkoop, maar veel meer ontoloffingsgevaar. En niet alle garagisten houden ervan om een testritje mee te doen en eens goed te scheuren.

In Brugge hebben ze nog een Mercedes Van Vossem-model, maar da's een oldtimer.

Ik heb klachten:
Helaas niet. Je zal voor een LPG-model moeten gaan (Lekker Poepen op Grindr). Alvast veel succes!

Terug
Bovenaan