De tante van mijn vrouw haar broer haar achternicht haar dochter ook!Vandaag gehoord dat er iemand werkzaam ziekenhuis en dus volledig geboosterd ergens in het buitenland int ziekenhuis ligt met een zware corona infectie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tante van mijn vrouw haar broer haar achternicht haar dochter ook!Vandaag gehoord dat er iemand werkzaam ziekenhuis en dus volledig geboosterd ergens in het buitenland int ziekenhuis ligt met een zware corona infectie.

Das iemand waar ik professioneel met in contact kom.... Jonge 40tiger.... Blijft toch gevaarlijk die covid en kan begrijpen dat er mensen het mondmasker weer boven halen.De tante van mijn vrouw haar broer haar achternicht haar dochter ook!![]()
en wanneer ik me ziek voel blijf ik thuis, doe zelf test, en indien positief en toch buiten zou moeten, mondmasker op.
dat ik dat echt niemand anders wil aandoen als het kan vermeden worden.
Dit is eigenlijk de enige correcte attitude, die iedereen zou moeten hanteren.
Uiteraard zeer jammer dat je zo ziek bent geweest.
Heb de indruk dat velen die maar 'een beetje ziek zijn' (maar die wel weten dat ze positief zijn) alsnog zich in het publieke leven begeven, terwijl ze anderen kunnen besmetten die er heel erg ziek van kunnen worden.
Het is niet omdat je zelf maar een beetje ziek bent, dat de anderen een gelijkaardig matig ziektebeeld doormaken.
Ik die dacht dat de mensheid toch 1 ding geleerd zou hebben uit deze hele heisa, nl dat als ge ziek bent ge thuis blijft.
En ik zie jammer genoeg ook op m'n werk weer mensen komen werken die hun niet lekker voelen.
Ben wel wat ziekjes, maar je moet dat begrijpen, als je dan onder de collega's bent, is uw aandacht daar een beetje van afgeleid en dan kan ik toch nog werken met een beetje plezier.
wat is 'ziek' zijn ook , is hoesten ziek zijn ?

Ik vraag mij dan echt af of je dan niet gewoon remote kan vergaderen.Van de week ook een opt werk. Voelt hem niet goed, zit hij in vergaderzaal met 5man zelftesten te doen![]()
In een kmo blijkbaar nietIk vraag mij dan echt af of je dan niet gewoon remote kan vergaderen.

Daarom bestaan er nu covid zelftests, om te kunnen zien of het covid is of een banale verkoudheid.Helemaal mee eens dat er te veel mensen zijn die ziek komen werken, maar er mag ook nuance zijn he. Als je thuis kan werken is het uiteraard wat makkelijker om met de eerste hoestbuis thuis te blijven. Ikzelf kan niet thuiswerken en ben best veel verkouden in de winter. Dat is onmogelijk om dan steeds thuis te blijven. Wat niet wilt zeggen dat ik ga werken indien ik me grieperig, koortsig of gewoon echt ziek voel.
Mee eens. Als je een bepaalde leeftijd hebt of een medische aandoening, dan kun je best nog een vaccin halen (net als voor de griep). Zou eigenlijk dom zijn om het niet te doen.We weten natuurlijk ook niet, in hoeverre zij onderliggende aandoeningen had, wat haar fysieke conditie was, had ze overgewicht, ... en of ze gevaccineerd was.
Blijkbaar was het wel heel rap gegaan.
Bij Annemarie Worst was het virus blijkbaar op haar hartspier geslagen, in combinatie met sporten is dat gevaarlijk.
![]()
Corona sloeg op hartspier van Annemerie Worst: "Wil niet doodvallen op de fiets"
De Nederlandse Annemarie Worst (28) lijkt stilaan haar oude niveau te hebben teruggevonden. En dat na een coronabesmetting die op haar hartspier sloeg.www.wielerkrant.be
Corona is niet echt meer groot nieuws, maar het virus is nog niet weg. Zeker bij ouderen en verzwakte personen is het toch nog nuttig om gevaccineerd te worden.
When the researchers measured levels of SARS-CoV-2 spike protein — the part of the virus that enables it to penetrate and infect host cells and what COVID-19 vaccines use to trigger immune responses against the virus — they found that some individuals with PVS, even those without evidence for infection, had higher levels of spike protein than controls. Typically spike protein can be detected for a few days after vaccination, but some participants with PVS had detectable levels more than 700 days after their last vaccination. Persistent spike protein has been associated with long COVID as well.